Ole Morten Knudsen Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 De nye eierne av The Pirate Bay sier både fildelere, rettighetshavere og nettleverandører skal tjene økonomisk på nettsiden fremover. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Lurer på hvordan de skal få det til, men hvis jeg får penger for å laste ned, sier jeg aldri nei takk. Lenke til kommentar
Gjest egegeg Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Folkens jeg kan skjønne hvorfor det har oppstått piratkopiering. Jeg synes DVDer og Musikkplater er for dyrt, selv gamle filmer koster nesten like mye som nye. Lag TWIN-box eller selg individuelt billig. Uansett slik som alle forklarer så taper filmbransjen på dette.. Selg nye filmer på nett i DVD utgave for 25 kr og DVD utgave fra butikken skal ligge på rundt 35-50kr, nye filmer må komme fortere på hyllene. Programvarer slikt som Windows 7 Ultimate kommer til å koste 2100kr.. vel er litt billigere enn Vista sin Ultimate men da BØR det være 32 og 64 bit utgave på Windows 7 på Ultimate utgaven. Men å få penger for det, virker litt lureri.. Tror det er en hake ved dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg