Gå til innhold

Rykter og spekulasjon om Sony

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det ble mulig å kjøre PS2 spill på PS3 ville jeg nok garantert ha kjøpt en PS3. Mange spill-perler jeg gikk glipp av fordi jeg ikke hadde PS2, men ikke stort nok spill-utvalg til PS3 til at jeg ennå har valgt å gå til innkjøp av en.

Lenke til kommentar

Om man skal få tilbake bakoverkompatibiliteten via å emulere PS2 gjennom Cell, betyr det da at vi som allerede har en 40 GB eller 80 GB versjon av konsollen nok en gang vil bli snytt for denne funksjonen, og at bare Slim versjonen og/eller nyere versjoner av konsollen vil være PlayStation 2-bakoverkompatible? Eller vil denne funksjonaliteten kunne legges til via en enkel software update til alle versjonene?

Lenke til kommentar
Om man skal få tilbake bakoverkompatibiliteten via å emulere PS2 gjennom Cell, betyr det da at vi som allerede har en 40 GB eller 80 GB versjon av konsollen nok en gang vil bli snytt for denne funksjonen, og at bare Slim versjonen og/eller nyere versjoner av konsollen vil være PlayStation 2-bakoverkompatible? Eller vil denne funksjonaliteten kunne legges til via en enkel software update til alle versjonene?

Tipper på at den funksjonen blir lagt til i slim utgave, dem hadde funksjonaliteten på dei "første" PS3 som kom , men som dei etter ei kort stund trakk til bake ( noe som eg syns var et dårlig trekk av sony )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...