mcgroven Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det snakkes om ny maskin- og programvare fra konsollutgiveren. Les mer Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Om det ble mulig å kjøre PS2 spill på PS3 ville jeg nok garantert ha kjøpt en PS3. Mange spill-perler jeg gikk glipp av fordi jeg ikke hadde PS2, men ikke stort nok spill-utvalg til PS3 til at jeg ennå har valgt å gå til innkjøp av en. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Gleder meg til bakoverkompatibilitet kommer! http://www.spillverket.no/artikler/bakover...le_ps3-er/70584 Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Hvis du hadde lest saken hadde du sett at akkurat det du lenker ut til står mot slutten. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg leste alt, jeg lenket bare til en artikkel som handlet om det samme. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Bakoverkompabilitet hadde vært veldig fint! Har en 40GB PS3 på vei, og å kunne spille PS2 spill hadde åpnet for mange nye spollmuligheter. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Bryr meg ikke så veldig om bakoverkompabilitet siden jeg har 60 gb versjonen. Men er bra for de som kjøper ny maskin for tiden eller som har 40 gb eller 80gb:) Endret 30. juni 2009 av Memoen Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Får bare håpe at 60gb-versjonen fortsatt er "best", da. ^_^ Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Om man skal få tilbake bakoverkompatibiliteten via å emulere PS2 gjennom Cell, betyr det da at vi som allerede har en 40 GB eller 80 GB versjon av konsollen nok en gang vil bli snytt for denne funksjonen, og at bare Slim versjonen og/eller nyere versjoner av konsollen vil være PlayStation 2-bakoverkompatible? Eller vil denne funksjonaliteten kunne legges til via en enkel software update til alle versjonene? Lenke til kommentar
Apno Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Så det kommer på en måte en patch eller noe sånn vi kan spille Playstation 2 spill? Lenke til kommentar
sionic Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Om man skal få tilbake bakoverkompatibiliteten via å emulere PS2 gjennom Cell, betyr det da at vi som allerede har en 40 GB eller 80 GB versjon av konsollen nok en gang vil bli snytt for denne funksjonen, og at bare Slim versjonen og/eller nyere versjoner av konsollen vil være PlayStation 2-bakoverkompatible? Eller vil denne funksjonaliteten kunne legges til via en enkel software update til alle versjonene? Tipper på at den funksjonen blir lagt til i slim utgave, dem hadde funksjonaliteten på dei "første" PS3 som kom , men som dei etter ei kort stund trakk til bake ( noe som eg syns var et dårlig trekk av sony ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå