b-real Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 I følge CNN, så ser det ut som Netscape ikke har noe framtid lengere Lenke til kommentar
toretors Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Huff da, jeg som akkurat startet å bruke denne deilige nettleseren Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Skulle ikke forundre meg hvis Netscape forsvinner i det stille nei.. Egentlig er det vel det vi har sett alle sammen, de siste årene? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Synd, men Mozilla blir bare bedre og bedre og er bedre enn Netscape uansett synes jeg. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Au da! For netscape har jo en spesiell plass i hjertet mitt.. NOT!! Håper de fjerner alt som har med netscape å gjøre.. slipper å belaste internett med det.. Lenke til kommentar
kim Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Au da!For netscape har jo en spesiell plass i hjertet mitt.. NOT!! Håper de fjerner alt som har med netscape å gjøre.. slipper å belaste internett med det.. Dine 662 andre innlegg er like fornuftige? "Internet Explorer" har ikke alltid vore tilstede for folk...... Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Netscape må være noe av den største dritten som eksister i dag men for en 5-6 år siden var det saker når netscape 3 GOLD kom på markkede med støtte for frames og java skript det var avansert en gang det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Egentlig ser jeg dette som en gladnyhet. Netscape ser dårlig ut, og fungerer enda værre. Det at noen skoler osv faktisk har Netscape installert er jo helt utrolig, med tanke på hvor dårlig den er! Jeg anbefaler faktisk heller IE til folk enn Netscape! Så nå får jeg heller bare håpe at alle de som tidligere brukte Netscape prøver og oppdager hvor genial Opera er istedenfor Lenke til kommentar
JudgeHawk Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 brukte netscape mye tidligere, men etter 4.75 versjonen gikk det vel bare nedoverbakke. husker jeg lastet ned en 6.0 RC som hadde enorme problemer med å åpne ftp:// adresser og krasjet hele netscape. Siden det har jeg ikke brukt netscape mer... Trist, siden (selv om jeg bare bruker ie) vi trenger konkurranse mellom browsere for å få best mulig produkter for oss sluttbrukere. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Synes det er dumt at netscape forsvinner, det var jo det absolutt beste for noen år tilbake.. De siste versjonene har vært veldig dårlige så jeg skjønner godt at de gir opp.. Lenke til kommentar
gecko Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Merkelig så negative folk er til Netscape. Forbinder folk fremdeles Netscape med 4.x serien som kom ut i 1997? Sjekk heller Netscape 7.1, det er en glimrende nettleser. Synd at det ikke kommer flere versjoner. Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Synes det er dumt at netscape forsvinner, det var jo det absolutt beste for noen år tilbake.. De siste versjonene har vært veldig dårlige så jeg skjønner godt at de gir opp.. Nei, nei, nei! Tull og pølsevev! (ikke så ille riktig nok som Blib, iron_knuckle og Strupstad dog... få litt perspektiv gutter!) Det er helt omvendt: Netscape v4.xx var på alle måter en katastrofe. Netscape 7.x fungerer helt strålende. De siste årene har forøvrig Netscape som selskap vært en virkelig eksemplarisk drivkraft for nettet og arbeidet med å få etablert nettstandarder. Devedge vil bli savnet av betydelig flere enn meg... Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 *savn* allerede. Jeg personlig har hatt Netscape som min favoritt, sev 4, 6 og 7 serien som noen over prater negtivt om. Jeg har hatt veldig lite problemer med disse. Og nå som 7.1 er ut så er ett par småbugs som jeg rapporterte til dem om fikset også. Så jeg kommer til å savne Netscape stort. Neste stopp når 7.1 blir "avdanket" blir Opera! Bruker Opera også, men Netscape mest. IE'driten bruker jeg kun for 2 ting, bugtesting på webside mekking + på de sider som ikke vises i Opera eller Netscape grunnet sugende dårlig programmering og design av de som lagde den websiden. Håper at Netscape fortsetter å leve igjennom Mozilla, selv om det er Netscape som har brukt Mozilla motoren da. *ler* Jaja, hvor går nettet hen i fremtiden??? Tiden vil vise. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 I følge CNN, så ser det ut som Netscape ikke har noe framtid lengere Bryr meg ikke så lenge mozilla består! Netscape er jo bare mozilla med en masse komersielt stuff på toppen! Lenke til kommentar
mariux Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Ingen som bruker Netscape lengre da. Det er Opera, Mozilla og etterhvert MozillaFirebird som gjelder! Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 sånn prosentmessig, hvor mange er det egentlig som bruker IE?nå snakker jeg om sånn på verdensbasis. Er det noen som vet? 80%? Lenke til kommentar
haavardfp Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg skjønner ikke med min beste vilje hva vi skal med Netscape når det finnes Opera. Den gang jeg drev litt med webdesign, forbannet jeg NS mange ganger: en haug med ting ser bra ut i både IE og Opera, men ikke NS 4.x, og NS 6.x var forskjellig fra den igjen. Good riddance, sier nå jeg. Opera grisebanker alle de andre nettleserne, og er dermed et bedre alternativ til IE. Hva i alle dager skal man med et dårligere [/b[alternativ? Får være grenser for folks motvilje mot Microsoft... Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Synd. Netscape var lenge synonymt med den eneste fornuftige browseren man kunne få tak i. Det være seg mac, windows el. solaris. Det var først i fjor en gang at jeg helt sluttet å bruke Netscape 4.78, men det var tross alt ikke noen vei utenom. Husker at rundt 96/97 surfet jeg en del på en pc med win 3.11 og 8MB ram. Det eneste som dugde på den maskinen var Netscape 2.0. Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Netscape har jo vært basert på Mozilla, og Mozilla fortsetter. Bruker Mozilla ofte. Det er veldig bra browser, kan absolutt måle seg med Opera, men er helt gratis. Eneste grunnen til at "Netscape" har eksistet de siste årene, er at AOL har ønsket å skvise ut IE. Det har de gitt opp, derfor dør Netscape som browser. zg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå