Apno Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Noen som har fått det og kan si sin mening om det hitil? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Av det lille jeg har prøvd så er det et jævlig bra spill. Jeg er rimelig kresen og spiller nesten ikke spill lenger, faktisk gått lei alt. Men dette var supermorro. Heftig spillbarhet, råbra grafikk og interessant historie med karakterer man blir direkte interessert i. Multiplayeren virker heftig som faen også. Testa ikke så mye men man har 13 klasser å velge mellom og utallige spillmoduser som ser dritkule ut. Og ja man kan spille indianer med pil og bue i multiplayer Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ifølge GT sin review er storylinen på 8 timer =) Lenke til kommentar
Woland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ifølge GT sin review er storylinen på 8 timer =) Då er GT veldig treige/dårlige. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 8 timer er alt for lite for min smak... Å bruke 500 kroner (eller hva det koster) for 8 timer med underholdning kan dessverre ikke jeg påkoste meg :S Lenke til kommentar
Woland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 8 timer er alt for lite for min smak... Å bruke 500 kroner (eller hva det koster) for 8 timer med underholdning kan dessverre ikke jeg påkoste meg :S Gjennomførte det lett på 5 timer, men etter det eg har oppfatta, er det ganske heftig multiplayer i etterkant. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er det noe info på hvor stort spillet er? Hvis det ikke er å altfoe stort kan jeg nemlig kjøpe det på Steam Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Er det bare meg som ikke kommer seg videre fra der du skal skyte med den kanonen i kapittel en? Jeg dør ikke, men jeg klarer ikke å beskytte trenches, er ikke sikker på hva det er, men det er vel grøft eller noe slikt. Hva gjorde dere der, jeg klarer bare ikke å skyte de som løper. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Du skal skyte båtene fulle av soldater som er på vei over elven. Skyt dem før de kommer til land Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Skjønte etterhvert det ja, men de som kommer fra høyre, kommer ikke de fra land? Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Rett og slett ett kjempespill. Også det beste cover systemet jeg har sett i ett videospill. Anbefaler å spille hard selv ved første gjennomspilling, fordi spillet er generelt nokså enkelt. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ja, jeg fulgte deres råd og spilte det på hard første gangen. Da var det ikke noe gøy, bare en rekke irritasjonsmomenter etter hverandre. Man er tre sekunder i åpent lende, og man dør. Ikke kult. Jeg skifta deretter til normal. Ble ferdig nå, har spilt det i ...syv og en halv time, og er nå ferdig med Storien. Skal prøve multiplayer senere : ) Til alle som skal ha det til pc: På gamestop koster det kun 350kr. Jeg tenkte jeg var smart og sparte penger, og kjøpte det for 450 på Steam -.- Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det er sjelden jeg runder et spill samme dag som jeg begynner på det, men jeg ble ferdig med det nå. Det var umulig å løsrive seg, meget god historie og gameplay. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Nettopp spilt gjennom det jeg også, glad jeg begynte på Hard, ser for meg at Normal hadde vært alt for enkelt. Det eneste som irriterte meg når jeg spilte var Draw fightsene på Hard, noen var jævla vanskelige! Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 De var ganske kjipe ja, noen ganger kunne det gå med en gang, mens andre ganger døde jeg 10-12 ganger først. :rolleyes: Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Av det lille jeg har prøvd så er det et jævlig bra spill. Jeg er rimelig kresen og spiller nesten ikke spill lenger, faktisk gått lei alt. Men dette var supermorro. Heftig spillbarhet, råbra grafikk og interessant historie med karakterer man blir direkte interessert i. Multiplayeren virker heftig som faen også. Testa ikke så mye men man har 13 klasser å velge mellom og utallige spillmoduser som ser dritkule ut. Og ja man kan spille indianer med pil og bue i multiplayer Akkurat sånn for meg og beste jeg har spilt på lenge! Går i gjennom spillet igjen på very hard.. fy faen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Utvilsomt et nydelig spill. Begynte å spille det i dag og er veldig overrasket. Grafikken er nydelig, spillbarheten er kjempe godt, historien er fengende og voice actingen er brilliant. Deilig å få spille mer som Ray, jeg elsket den karakteren fra førte gang jeg kjørte igjennom demoen til originalspillet. Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 har kommet ganske langt i spillet, og digger det så langt^^ føler seg virkelig som en cowboy liksom, og det er ikke noe som alle spill klarer, trass i gode forsøk (GUN f.eks) ^^ must have om du er glad i western Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg elsker dette spillet! Jeg var veldig skeptisk i starten siden det var western, eneste grunnen til at jeg kjøpte det var at jeg trengte underholdining til jeg skulle til hytten og gamer.nos anmeldelse. Var litt irritert de to første ''oppdraene'' siden favoritten min var Thomas og han er så dårlig med pistol og bra med rifle, men selvfølgelig har jeg ikke ammo. Men nå har jeg fått hvert i denne butikken da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå