Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Juarez: Bound in Blood

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bra nok

Jeg synes denne anmeldelsen var "snål. 5, til et spill du kan spille igjennom på 6 timer hvis du er god .. Nei, det holder ikke. ALT for kort. Hadde jeg visst dette hadde jeg heller kjøp kino-billett på samme Varg Veum film 10 ganger på rad. Samme pris. Du vet hva som kommer, og du koser deg ikke, uansett om du er der alene eller ei.

Joda, et bra spill. Men det mangler det vanlige for de av oss som ikke spiller som jobb. Hvorfor har du ikke tillgang til de beste tingene, for begge brødrene, lenge FØR du er ferdig med spillet? Det er nemlig sånn at du må velge hvem som skal kjøre en mission, og ergo rekker ikke begge opp til "max" utstyr før du er ferdig. Hvis du ikke vet hva du skal gjøre på forhånd.

"Boss" fightene er helt like. Uansett hva du gjør, om det er main mission eller en av 8 (tror jeg) side-oppdrag, så ender alt med en showdown gunfight. Helt generisk like, du må bare være litt mer presis hver gang, for å vinne. Uten at det er vrient på noe som helst tidspunkt. Misser du en gang, fikser du det neste gang uten problem.

Grafikken er ikke noe å skryte av i det hele tatt. HL2 var bedre, og det er noen år siden allerede. På xbox 360 har spillet også en tendens til å krasje helt tilfeldig. Mulig det er boksen som blir for varm, men det holder heller ikke. Ikke når du må betale 500 kroner for spillet. Uansett platform. En plattform du også, med høy sansynlighet, har betalt for mye for.

Online-delen er ikke testet av meg, fordi den ikke er interessant, men mest fordi den ikke virket. Ikke sikkert det var spillet som sådan, selvfølgelig. Kan ha vært xbox live problemer.

Nei, jeg gir dette spillet ternikast 3, mest for å være snill. Kortere enn Sudoku i en dagsavis, for det første, alt for lite variasjon for det andre. For dårlig grafikk, for lineært, og en historie ingen kommer til å se, fordi den ikke er en naturlig del av spillet. Du gidder ikke sitte å se på det, rett og slett.

Tommel ned fra meg

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Fikk det i posten i dag og koste meg iallefall gjennom den første timen. Det er noe eget med våpen som revolvere og rifler som får det meste til å være moro. Det er nemlig ikke særlig mye mer enn westernsettingen som egentlig tiltaler meg noe særlig nå, ett år etter det kom ut. Grafikken er grei, men personer og avstander ser rimelig tafatte ut nå som jeg er vandt til de større titlene fra tidlig 2010. Leppene til folk beveger seg ikke i takt med stemmen og autofokusen når man sikter på folk har en tendens til å fokusere på ett eller annet i luften enten bak eller foran fienden du sikter på slik at han du faktisk prøver å skyte kun blir en sløret klump på skjermen. Jeg har flere ganger bare sett etter at siktet skal bli rødt og så skutt løs. Voiceactingen er heller ikke noe å skryte av. Men jo, jeg koser meg i Ville Vesten til tross for alt dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...