TST Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 To brør står aleine mot verda i eit av tidenes råaste western-eventyr. Les hele saken Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 gledar meg vannvittig til dette spelet. Og omtalen her gjorde ikkje at eg gledar meg mindre, for å sei det slik. Håpar og på store ting ifrå Red Dead Redemption! Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Etter kvart som ein blir eldre blir det litt vanskelegare å gjere dette utan å bli sett veldig rart på. Lol! Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dette må man naturligvis skaffe seg når det kommer så langt, virker mye bedre enn sin forgjenger. Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Han heter Ray, ikke Roy! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dette skal jeg ha på flekken til PC. Håper på en svær multiplayer, da kommer jeg til å fråde glede isåfall. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Nice, tror jeg kjøper dette. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hmm.. Høres dritfett ut, men jeg er veldig skeptisk til dette med checkpoints og enemy AI. Høres ut som det kan bli vel frustrerende å spille på hardeste vanskelighetsgrad, noe jeg sikkert må for å få alle achievementene.. Men det virker såpass bra at jeg nok kommer til å kjøpe det uansett. Fin anmeldelse! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hm, dette, eller Red Dead Redemption? Siden det er ganske ulike spill så får jeg vel ta... begge Ellers, veldig god anmeldelse som alltid, Øystein. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Faen og, gi meg en Outlaw remake jeg kan se frem til, så kan jeg koze meg med dette mens jeg venter. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dette virket faktisk veldig bra. Kanskje et kjøp? God anmeldelse Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg satt på noe musikk fra "For a Few Dollars More" og leste gjennom en meget velskrevet artikkel (som vanlig!) Etter å ha lest anmeldelsen virker dette som et spill man absolutt burde få med seg! Eneste jeg lurer litt på er - hvor lenge varer dette spillet hvis du spiller gjennom storyen samtidig som du gjør en god del sideoppdrag? Hvor mange timer? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Blir så glad når jeg ser at anmeldelsen er på to sider! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Flott anmeldelse dette her. Blir nok et kjøp. Men, vær så snill å bytt fra Roy til Ray. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Først og fremst var dette herlig lesing, fantastisk flott skrevet og en fryd å lese! Har tenkt kjøpe dette spillet som en "ventepølse" frem til Red Dead Redemption, men nå ser jeg at jeg kommer til å kjøpe det på utgivelsesdatoen som et spill jeg skal nyte slik som jeg vil gjøre med Red Dead Redemption. Jeg fikk et mye større innblikk i spillet, historien og ikke minst de implementerte ideene, og det har jeg ikke helt forstått før jeg leste dette. Flott anmeldelse og et spill jeg garantert skal kjøpe. Og ja, vi trenger flere spill fra western og jeg mener at renessansen, hvor Assasins Creed 2 tar plass, også er en historie en kan fordype seg vilt. Er så mange muligheter med disse epokene! Endret 30. juni 2009 av Paisley Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Som anmelder har jeg også alltid vært fascinert av ville vesten, så etter å ha lest omtalen bestilte jeg spillet på vgp.ca med en gang. Gleder meg til det kommer i posten! Anmeldelsen var god også, bare så det er sagt =) Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Fin anmeldelse blir nok et kjøp det her ja føler man at man følger en bestemt sti eller har man litt mer frihet til å bevege seg? Endret 30. juni 2009 av Belfez Lenke til kommentar
Larsy2 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 nice anmeldelse =) glede meg sjukt til å få spele. fikk ein fin e-post isted: Bekrefter at Call of Juarez: Bound in blood er kommet på lager og sendes fra oss i dag. Vennlig hilsen Absolutt Spill AS Jipiii Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Oioi! etter at 1ern skuffet stort så virker det her faktisk litt spennende! var det slik at det er coop muligheter her også? har ikke fått gnaffla meg igjennom hele anmeldelsen enda. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 nice anmeldelse =) glede meg sjukt til å få spele.fikk ein fin e-post isted: Bekrefter at Call of Juarez: Bound in blood er kommet på lager og sendes fra oss i dag. Vennlig hilsen Absolutt Spill AS Jipiii Tenkte jeg også skulle bestille spillet der nå, men var akkurat tomt. Var en igjen og da jeg skulle bestille to minutter etterpå var det tomt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå