Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Juarez: Bound in Blood

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Høres dritfett ut, men jeg er veldig skeptisk til dette med checkpoints og enemy AI. Høres ut som det kan bli vel frustrerende å spille på hardeste vanskelighetsgrad, noe jeg sikkert må for å få alle achievementene..

Men det virker såpass bra at jeg nok kommer til å kjøpe det uansett. Fin anmeldelse!

Lenke til kommentar

Jeg satt på noe musikk fra "For a Few Dollars More" og leste gjennom en meget velskrevet artikkel (som vanlig!) :) Etter å ha lest anmeldelsen virker dette som et spill man absolutt burde få med seg!

Eneste jeg lurer litt på er - hvor lenge varer dette spillet hvis du spiller gjennom storyen samtidig som du gjør en god del sideoppdrag? Hvor mange timer?

Lenke til kommentar

Først og fremst var dette herlig lesing, fantastisk flott skrevet og en fryd å lese!

Har tenkt kjøpe dette spillet som en "ventepølse" frem til Red Dead Redemption, men nå ser jeg at jeg kommer til å kjøpe det på utgivelsesdatoen som et spill jeg skal nyte slik som jeg vil gjøre med Red Dead Redemption.

Jeg fikk et mye større innblikk i spillet, historien og ikke minst de implementerte ideene, og det har jeg ikke helt forstått før jeg leste dette. Flott anmeldelse og et spill jeg garantert skal kjøpe.

Og ja, vi trenger flere spill fra western og jeg mener at renessansen, hvor Assasins Creed 2 tar plass, også er en historie en kan fordype seg vilt. Er så mange muligheter med disse epokene!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

nice anmeldelse =) glede meg sjukt til å få spele.

fikk ein fin e-post isted: Bekrefter at Call of Juarez: Bound in blood er kommet på lager og sendes fra oss i dag.

Vennlig hilsen

Absolutt Spill AS

Jipiii :D

Lenke til kommentar
nice anmeldelse =) glede meg sjukt til å få spele.

fikk ein fin e-post isted: Bekrefter at Call of Juarez: Bound in blood er kommet på lager og sendes fra oss i dag.

Vennlig hilsen

Absolutt Spill AS

Jipiii :D

Tenkte jeg også skulle bestille spillet der nå, men var akkurat tomt. Var en igjen og da jeg skulle bestille to minutter etterpå var det tomt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...