Faydedar Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) [Problemet er løst, tråden kan slettes] Jeg kjøpte en Wii forleden og ved innstallering kommer jeg ikke forbi språkvalget. I manualen står det at jeg skal justere mottakeren hvilket jeg har gjort mange ganger. Jeg hadde blitt veldig glad om noen hadde et tips for hvordan dette skal gjøres. Mvh Endret 3. juli 2009 av Faydedar Lenke til kommentar
Katuko Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Har du satt batterier i kontrollen? Nei, men seriøst, trenger litt mer info om hva du ikke får til, kanskje? Lenke til kommentar
Faydedar Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg tror pekeren (joystick) ikke virker korrekt. Jeg har sett at mottaker på tv virker (digital kamera trikset) men ingen tilsvarende for håndkontroll. Når jeg starter opp trykker jeg A for å komme videre, så på språkvalget kommer det ingen peker på skjermen (hånd?). Jeg har forsøkt å resette, men ingen forskjell. Jeg har byttet batteri, men nada. Hva i huleste gjør jeg feil. Mvh Lenke til kommentar
Katuko Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hmm. Er ikke sikker... Under batterilokket er det en rød liten knapp (merket "Sync", tror jeg). Pek kontrollen mot TV'en og hold inne knappen til kontrollen begynner/slutter å blinke (lenge siden jeg gjorde dette). Det burde synkronisere kontrollen til en av de trådløse kontrollportene på Wii'en. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg håper det er greit at jeg bruker tråden til å spørre om noe Wii - Gamecube- relatert. Jeg tenkte å kjøpe meg flere gamecube-håndkontrollere til Super Smash Bros. Brawl til Wii, men lurte på om det er mulig å kjøpe dem fra USA og bruke dem på europeisk Wii-konsoll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå