mcgroven Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Worms 2 er straks klar for Xbox Live. Les mer Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Håper virkelig dette er bedre enn det første som kom på live, for det synes jeg var strippet ned til det kjedelige. Satt faktisk bare å ønsket en portering av originale worms 1 når jeg spilte det. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Håper virkelig dette er bedre enn det første som kom på live, for det synes jeg var strippet ned til det kjedelige. Satt faktisk bare å ønsket en portering av originale worms 1 når jeg spilte det. Enig, det forrige spillet manglet innhold. Men PS3 utgaven var mye mye bedre, så denne blir nok enda bedre enn den igjen siden dette har et to-tall bak navnet Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Når det sto "Flere ormer på Live" trodde jeg det var virus det var snakk om Lenke til kommentar
Varizio. Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Kan de ikke bare drepe serien? Elsket alle Worms spill helt til 3D kom ut, da led spillet av klomsete kontroll og lag selv på de beste PCer. Bra de lager remakes men det blir for lite nytt, like greit å bare installere den gode gamle WWP eller Armageddon. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Veldig missledende tittel på spillet. Worms 2 er i en klasse for seg selv, Armageddon bygget videre på det. Å kalle noe for en sammenslåing av to legendariske titler i sin sjanger er bare.. gærent. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Kan det ikke kjøpes i Butikk??? Hva fanden!!! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det er et Live Arcade spill, og koster 80 kroner. Meningen er at det ikke skal distribueres i butikk, men over nettet. Jeg tror det er et sikkert kjøp imorgen - men er det noen som vet hvor stor forskjellen er fra det andre Worms-spillet på Live Arcade? Lenke til kommentar
Fahav Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Oversettelsen er vel strengt talt 'worm' - 'mark'. Joda ordboka sier også at det kan funke på 'orm', men det er en noe mer uvanlig oversettelse (Orm blir som regel 'serpent' eller 'snake') og er også feil i denne situasjonen da disse søte men smått aggressive typene ikke er ormer. Endret 1. juli 2009 av SarX Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg oversetter ikke egennavnet/spilltittelen, men skapningene. Greit nok at man også kunne skrevet mark, men orm holder mål i min bok. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Når det sto "Flere ormer på Live" trodde jeg det var virus det var snakk om Trodde det samme jeg også! Tror dette blir et kjøp, men håper det blir bedre enn det andre som er på Xbox Live. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Var moro det her. Litt mye splash-damage og teit med norsk oversettelse, men friske våpen og godt med stemmeskuespill. Gleder meg til å kjøpe fullversjonen. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Var moro det her. Litt mye splash-damage og teit med norsk oversettelse, men friske våpen og godt med stemmeskuespill. Gleder meg til å kjøpe fullversjonen. Man kan vel endre det? Tviler på jeg klarer å spille et spill med norsk oversettelse. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 På andre spill (Viva Piñata, Banjo-Kazooie) er det bare å sette Xbox-lokalet til å være England, så blir spill på engelsk. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Gå inn i menyen på "Hjelp og alternativer", så skal dere få det engelske språk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå