Gå til innhold

FpSen i CS..

Anbefalte innlegg

Jeg kjører altid på 60 fps, uansett om jeg har 1600 * 1200 75hrtz, eller om jeg kjører 800 * 600 120hrtz, har max fps på 101. har et litt eldre skjermkort gf 3 tit 200 på 19" targa visionary..

Kan jeg få mere fps en 60? eller må jeg kjøpe nytt skjermkort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en konflikt mellom xp og cs (tror jeg) som gjør at du ikke får mer enn 60 fps i spillet, det du kan gjøre er å laste ned en nvidia fix som gjør at du kan sette opp hertz og da fps i xp, og den kan du laste ned her.

Håper dette hjelper :wink: [/url]

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med mere enn 60 fps da? Går det ikke glatt med 60 da? Sjønner ikke hvorfor alle henger seg så mye opp i akkurat dette, greit nok visst spillet hakker, men når det er bare som om det er konkurranse om hvem som har mest, så blir det bare dumt synst jeg.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med mere enn 60 fps da? Går det ikke glatt med 60 da?

fordi det er merkbar forskjell mht sensitivity, skjerminnstillinger (selve skjermen) og hvor raskt siktet trekker seg sammen.

det går glatt med 60fps, men da kan du oppleve ulumskheter som man helst ikke vil ha :)

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med mere enn 60 fps da? Går det ikke glatt med 60 da? Sjønner ikke hvorfor alle henger seg så mye opp i akkurat dette, greit nok visst spillet hakker, men når det er bare som om det er konkurranse om hvem som har mest, så blir det bare dumt synst jeg.

fordi en del cs spillere mener at forskjellen mellom amatørene og eliten er 30 fps, hvilken mus og musmatte man bruke, og hvordan man meditere før man spille, sukk :roll:

Lenke til kommentar

ok, 30 fps mer har lite eller ingenting å si for gameplay, NoLimit

MEN!

60HZ har jaevlig mye å si for hodeverken som vil oppstå!

så slutt å syte om folk som spør om CS...greit at du ikke liker det...men hvis du ikke har no positivt å si, trenger du heller ikke si noe, det mener jeg...

Lenke til kommentar
ok, 30 fps mer har lite eller ingenting å si for gameplay, NoLimit

MEN!

60HZ har jaevlig mye å si for hodeverken som vil oppstå!

så slutt å syte om folk som spør om CS...greit at du ikke liker det...men hvis du ikke har no positivt å si, trenger du heller ikke si noe, det mener jeg...

jaha? liker cs godt jeg, er artig å spille over lan det, menne, det er bare noen av de som spiller cs som er litt latterlige

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva problemmet var..

Men fikk fiksa det, kjører 1024 * 768 på 110 hrtz. Fpsen ligger konstandt på 100. fy ****** er sykt mye bedre en 60 fps.. for alle dere som tror at d er d samme om du kjører på 60 fps og 100, så Tro om igjen!! :D:D

Lenke til kommentar

Det er sikkert noen som tror antall FPS i CS har en sammenheng med størrelsen på junior, men det er et fåtall. De fleste som spiller CS har helt andre baktanker. Som noen andre allerede har nevnt så innvirker antallet frames per sekund på en del essensielle ting. Jeg kan nevne noen som jeg personlig merker; siktet trekker seg raskere sammen, sensen på musa mi går opp (og den føles 'glattere'), jeg slipper tearing (jeg spiller med VSync på) og sist men ikke minst spillet går merkbart glattere (her snakker vi om et hopp fra 60FPS til 100FPS)

fordi cs spillerne mener at forskjellen mellom amatørene og eliten er 30 fps, hvilken mus og musmatte man bruke, og hvordan man meditere før man spille, sukk :roll:

Jeg, som CS-spiller, mener også at ignorante småunger som ikke vet hva de snakker om kan holde seg langt unna diskusjoner som åpenbart er langt utenfor deres fatteevne. Ja, både mus og musmatte har betydning for hvor bra man spiller, ja 30FPS kan ha betydning for hvor bra man spiller, og det kan godt hende meditasjon gjør godt foran en CS-match, det vet jeg rett og slett ikke noe om. (men det vet vel heller ikke du noe om?)

Lenke til kommentar

Det er sikkert noen som tror antall FPS i CS har en sammenheng med størrelsen på junior, men det er et fåtall. De fleste som spiller CS har helt andre baktanker. Som noen andre allerede har nevnt så innvirker antallet frames per sekund på en del essensielle ting. Jeg kan nevne noen som jeg personlig merker; siktet trekker seg raskere sammen, sensen på musa mi går opp (og den føles 'glattere'), jeg slipper tearing (jeg spiller med VSync på) og sist men ikke minst spillet går merkbart glattere (her snakker vi om et hopp fra 60FPS til 100FPS)

fordi cs spillerne mener at forskjellen mellom amatørene og eliten er 30 fps, hvilken mus og musmatte man bruke, og hvordan man meditere før man spille, sukk :roll:

Jeg, som CS-spiller, mener også at ignorante småunger som ikke vet hva de snakker om kan holde seg langt unna diskusjoner som åpenbart er langt utenfor deres fatteevne. Ja, både mus og musmatte har betydning for hvor bra man spiller, ja 30FPS kan ha betydning for hvor bra man spiller, og det kan godt hende meditasjon gjør godt foran en CS-match, det vet jeg rett og slett ikke noe om. (men det vet vel heller ikke du noe om?)

men det du ikke skjønner er at 99% som klager om at de mangler 5 fps for å spille opp mot sitt beste, er folk som sitter og spiller cs hele tiden inne på gutterommet hos mor, og som aldri kommer til å bli kjent. om man er god så er man god, hvilken musmatte man bruker kommer ikke til å forandre på det!

Jeg kan skjønne det om det handler om en wcg-finale i cs og det står om mye penger, men ikke når det handler om å gjøre det best mulig i diverse public servers...

Og om jeg var en ignorante småunge, ville jeg ikke sagt dette, det ville blitt mer som: "Lol, Cs is da roxxors, bare fags som ikke liker det, fo sho my homies"

I hate people who speak beyond their wit...

Lenke til kommentar
fordi cs spillerne mener at forskjellen mellom amatørene og eliten er 30 fps, hvilken mus og musmatte man bruke, og hvordan man meditere før man spille, sukk

Jeg siktet til denne uttalelsen. Her sier du at CS-spillere (som i alle CS-spillere) mener ditten og datten. Du skjønner selv at dette ikke gjør annet enn å provosere folk som vet bedre?

Poenget er; hvis du ikke vet hva du snakker om...hold munnen igjen (i dette tilfellet....hold fingrene unna tastaturet)

En ting til. Jeg skjønner godt at noen folk er litt for sensitive når det gjelder FPS i CS, og at det ikke har noe som helst med hvor god personen er i spillet. At prestasjonene kan bli påvirket av det er en helt annen sak. Om folk vil prestere så bra i CS som mulig, hva gjør det deg?

Lenke til kommentar

Har ikke satt meg inn i dette med Hz og fps, men fikk et negativt svar på en tidligere post!

Jeg har en gammel skjerm på 60 Hz, kan jeg få mer fps på denne skjermen da? (Ca 100 fps?)

Fikk 100 når jeg slo av V-sync, men noen mente at den viser bare 100, den gir ikke 100, stemmer dette? Personlig mener jeg at spillet gikk glattere med 100 fps (v-sync av)...

Sitter nå med 60 fps konstant! :/

Og nei, det hjalp ikke med glidemiddel... :(

Lenke til kommentar

Det finnes en million tråder på forumet allerede som angår dette temaet! Vær vennlig å bruk søkefunksjonen neste gang, før dere oppretter en ny tråd(tråden stenges).

I tillegg er det et par i denne tråden som kan se på seg selv som advart. Det er ingen grunn what so ever til å svare hvis du ikke kan svare på spørsmålet i første post(eventuelt andre spørsmål som trådstarter har lagt igjen lenger ned i tråden).

CS er best, dem som spiller CS er dritt, 100FPS er bedre for hodet osv. har ingenting med spørsmålet til trådstarter å gjøre, så hold slike ting unna tråden!

PS: Trådstarter har også sagt at problemet hans er løst, så det er enda en grunn til stenging. I tilfelle noen finner på å klage på det punktet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...