Gå til innhold

Sniktitt: HTC Touch Pro 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnekort som mangel?

Hvorfor er det alltid lagt vekt på at det ikke følger med minnekort? Jeg som forbruker syns at det er mye bedre å få velge selv hvor stort minnekort jeg ønsker å ha med. Pr dags dato sitter jeg med sikkert 20 minnekort på 2Gb fordi det alltid følger med telefonen.

Et minnekort koster så pass lite nå at jeg syns ikke dette er en mangel, det er heller bra. Sparer miljøet gjør man også. Det må være en umenneskelig mengde minnekort som bare ligger rundt og slenger.

3.5mm derimot kan jeg si meg enig i at er en stor mangel på en såpass bra telefon. Men sist gang jeg kjøpte en overgang fra usb til 3.5mm for HTC kostet det meg ikke mer enn 149,-

:)

Lenke til kommentar
Gjest siem dag

trekke denne modellen ned for at det ikke er 3.5 jackplugg er latterlig! og minnekort kjøper man selv når det koster rundt 200 for 4 gb. Folk som kjøper en slik modell bruker den nok ikke primært eller delvis som en musikkspiller! Derfor det heter en forretningsmobil

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Dette er vel helst en tlf for en såkalt "gadgetfreak". Så hvem giefs a shait . Enig med Siem.Som at det ikke er nok av tlf å velge mellom der ute med funksjoner og tilbehør som passer de fleste. Stop whining.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...