Marte_InnleggNO Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Nå har de store mobilprodusentene gitt etter, og én laderstandard blir virkelighet. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg ser en iPhone der og, flott! Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Mange har jo allerede gått over, men dette er et positivt tiltak som virkelig kommer forbrukerne til gode. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Nydelig! Nå kan jeg kvitte meg med de 26 forskjellige mobilladerene mine. Lenke til kommentar
Gjest Anders Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Endelig Kommer de fortsatt til å sende med ny lader til hver eneste telefon fortsatt da? Lenke til kommentar
Gjest qwerty Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Kjempeflott hendelse ! Bra for forbrukerne og bra for miljøet. Men kanskje litt i seneste laget ? Må de bare utvikle en bra lader... Lenke til kommentar
Gjest Ole Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Blir det Micro-USB eller Mini-USB? Har lest samme artikkelen flere steder og de er ikke enige om det blir mini eller mikro. Ikke så mye å spare med størrelsen på mikro i forhold til mini, bare mindre plass til evt. utvidelser lik HTC's Ext-USB og kanskje mere utsatt for skade siden blir mindre metall rundt pluggen. Er meget fornøyd med HTC sin løsning, siden jeg nesten aldri bruker telefonen til å høre på musikk. Mine siste 3 telefoner har alle benyttet mini-usb lader, som også passer i GPS mottakeren jeg trengte til min gamle telefon. Har tre nesten like ladere, en hjemme, en til jobb og en til tur. Hvis det fortsetter slik kan jeg snart ha en lader i hvert rom, bare sånn i tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg