Ole Morten Knudsen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Du kan finne mye gjennom Google, men ikke alt. Her er stedene du ikke får se i Google maps. Les saken her Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Egentlig greit nok at vi ikke får se slike steder, selv om jeg alltid blir skeptisk når russerne vil skjule noe... Lenke til kommentar
Gjest Jjj Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Sitter med en liten mobil, så jeg får ikke sjekket. Innbiller meg at det var noen norske mil anlegg som også ble tatt for ei stund siden. Etter mye oppslag i media. Burde ikke det nevnes? Lenke til kommentar
Gjest Sigurd Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Tidligere var det skarpe bilder rundt Fauske i Nordland. Nå er disse erstattet av et vinterbilde med få detaljer. Kan det være pga Natos radarstasjon på Øyneshalvøya? Lenke til kommentar
Gjest lurern Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Finner ikke tilsvarende på Bing maps..., sikkert bare en fluelort hos Google.. Lenke til kommentar
Gjest Holio Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Pussig at USA er så redde.. hele landet skjelver jo i buksene av frykt produsert av deres egen anti-terror propagandamaskin. Herregud for et tragisk land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg