TST Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 StarCraft II har vært under utvikling siden 2003. Les hele saken Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Wow (mehehe)... Blizzard tar seg virkelig tid med spillene sine! Det bidrar vel til at de såpass mye respekt, at de tar seg tid til å polishe og perfeksjonere spillene sine. Når det er sagt var ikke akkurat WoW perfekt ved launch. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Og perfekt kommer WoW aldri til å bli heller, siden det er et MMO. Men nå vet vi iallefall hvem vi skal skylde på når det gjelder dårlig balansering i WoW - kartdesignerne fra Starcraft. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Ingen MMO's er perfekt ved launch. Ingen spill er perfekte, sånn generelt. Kom ikke egentlig som noen overraskelse dette. Godt er det at de ikke annonserte det i 2003 (eller før), da hadde det blitt altfor lang tid å vente. Veldig godt å høre at de tar seg god tid med spillene sine, ihvertfall! Endret 29. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Wow (mehehe)... Blizzard tar seg virkelig tid med spillene sine! Det bidrar vel til at de såpass mye respekt, at de tar seg tid til å polishe og perfeksjonere spillene sine. Når det er sagt var ikke akkurat WoW perfekt ved launch. MMos er vel en egen kategori når det gjelder denslags Det originale Starcraft var vel såvidt jeg husker evig forsinket, Wc3 var jo tenkt å være et adventurespill før de ga opp den tanken og startet helt på nytt igjen. I de fleste betatester jeg har vært med for Blizzard har jo betaversjonen vært langt mer gjennomført enn mange andre releases. Det kan fort ta tid med Blizzard, men jeg har enda til gode å bli skuffet og gleder meg som en unge til sc2 og d3 Endret 29. juni 2009 av Wrathmont Lenke til kommentar
nuffenuff Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 – Dette er kanskje det første av våre nyere spill som vi ikke har måtte starte på nytt med. Prosjektet har riktignok tatt lang tid, men hvis du ser på World of Warcraft, Warcraft III eller til og med det opprinnelige StarCraft, så var det et et punkt halvveis i utviklingen hvor vi foretok dramatiske endringer. Jeg lurer på hvilke dramatiske endringer som kom midtveis i utviklinga av WoW. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 2003, det er lenge. Så ufattelig glad at de ikke annonserte det da, hadde sikkert ikke giddi å venta mer Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jaja, men hva med Diablo 3? Men kvalitet over kvantitet. Bra noen skjønner det. Spent på den nye franchisen også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg vil heller at de jobber hardt med SC2 nå i et halvt/helt år, og Diablo 3 kommer litt senere, enn at begge kommer senere. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 2003, det er lenge. Så ufattelig glad at de ikke annonserte det da, hadde sikkert ikke giddi å venta mer Du hadde ikke giddi å vente? Tør jeg spørre hvordan du kunne "avbrutt" ventinga di? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg hadde blitt gal på en måte. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 å vittig hadde det vært hvis starcraft 2 ikke ble så bra likevel etter så mange år ? det kommer selvsagt ikke til å skje, Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Snakk om å kaste mer vann på den evige krangelen om Starcraft vs. Warcraft. Blizzard liker å lage litt drama til tider! Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) WoW må dø! Håper ikke dette har virkning på Diablo 3.. PS: Hva pokker er det med at StarCraft ikke får LAN muligheter? Endret 29. juni 2009 av Colossus Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 WoW må dø! Håper ikke dette har virkning på Diablo 3.. PS: Hva pokker er det med at StarCraft ikke får LAN muligheter? Mener selv også det er idioti, men kan se tanken Blizzard har bak det. De fleste er alltid koblet til nett uansett, så å logge seg inn på battle.net og spille med venner der (selv om man er i samme rom) er jo ikke noe problem. Dette kommer nok til å gjøre det littegrann vanskeligere for pirater å spille online, ihvertfall for en stakket stund. Vil regne med at det ganske raskt blir laget en slags "LAN-mod" av communityet etter release uansett, og sånn sett sparer jo Blizzard seg selv for en del jobb også. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Det var da merkelig at man ikke kunne spille over LAN. De gangene jeg spiller mot venner, spiller vi over det samme trådløse nettverket uansett, det regner jeg med at burde gå fint. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ingen LAN-støtte er bare latterlig. Men som nevnt, det kommer sikkert en mod som fikser det problemet. Forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå