Gå til innhold

PC falt i gulvet neiiiiiii hva skal jeg gjøre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-10 11:01, CS_eR GøY skrev:

min gamle 15" tålte ikke mye!!!

skjøt denn med luftgevær

knuste skjermen etter 3 skudd

Jeg tviler sterkt(hvis ikke skjermen var russisk eller en LCD)

Man kan skyte på en vanlig skjerm(på glasset) med hagle men den vil holde seg. Har prøvd med kaliber 10 Magnum.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-03 22:03, CS_eR GøY skrev:

svær bulk i chieftech tower pga.kinaputten som jeg hadde tent på som var dud så jeg kasta på gulvet den gikk av rett etter at pcn landa oppå

Du virker ikke helt vel bevart. Jeg mener... det virker litt virrete å tenne en kinaputt INNE (og hvorfor tente du en kinaputt?) som du kaster på gulvet og klarer å miste PC'n oppå den????

Jaja... folk er forskjellige. Noen er bare mer forskjellige enn andre :grin:

Lenke til kommentar

skjermpælmekonkurranse er jo sinnsykt morro da :grin:

Har vrækka et par maskiner opp gjennom tidene ja... en compaq-ettelleranna med 2stk 5.25" diskettstasjoner og ingen hd.... vel det var jo ikke no uhell ville bare ha en ny så den ble droppa ned fra 2 etasje og ned i steingulvet i kjelleren :grin: :grin: ble en ny 386 da med 3.5" diskettstasjon og HARDDISK på hele 200mb (trur jeg)... denne led en lignende død så fattern kjøpte en 166MMX med CDROM.. denne lever fortsatt :razz:

Lenke til kommentar

HAHAHA!!!!!

Dere klarer ikke det som jeg klarte! Nemlig å miste pc'en ned trappa!!!! hehe.... Var på lan hos naboen, ganske trøøøøt... dumdidei.... HJELP! menmen. shit happens. ødela brenneren da... men ingenting ellers. (jo foresten så kappa jeg av power-led'en, nå bruker jeg restart)lucky me..

:smile:

Lenke til kommentar

skulle nettverke hos en kompis en gang i tiden. vi lempet data'en min inn i bilen hans. høytalere, mus, tastatur, forsterker, og seff toweret også. da vi av en eller annen merkelig grunn hadde dårlig tid, bestemte han seg for å kjøre litt fort gjennom en sving. toweret veltet...

på den tiden hadde jeg en p3-533 som satt løst i slot'en (den passet ikke skikkelig oppi)'

"dette skal jo bli spennende" tenkte jeg. alt sammen funka, bortsett fra brenneren, en plextor scsi 12/4/32...

for ca 4 uker siden, så kjørte jeg et sånn derre test-programm som forteller litt om maskinen din (viftehastighet og sånn). programmet retunerte følgende tall: 0... altså at cpu-viften hadde stoppet. siden jeg fikk adsl installert i heimen, har maksinen stått på omtrent døgnet rundt. "stakkars cpu" tenkte jeg. åpnet toweret, frem med lommelykten, lyste litt rundt inni boksen, og fant ut det at viften til cpu'en ikke gikk rundt. problem: vifte full i støv og dritt

handling: demontering av vifte, pluss skylling i kaldt vann for å få vekk det meste av dritten.

etterpå skulle jo alt settes sammen igjen. klokken var ca 1 om morgenen, så jeg tenkte: jeg tar det imorgen! våknet opp neste dag, tok cpu + vifte, satt det sammen, og skulle til å montere cpu i hk, da jeg tilfeldig tar på min ibm-scsi disk. gnistre!!! "oi, fa*n!!!" var min tanke. men da jeg skulle boote, var skjermen svart. cpu, hk dødt! og ja, det tok scsi-hd'en tre dager før den takket for seg

Lenke til kommentar

Det var en fin sommerdag 2000 at min kjære Kenwood 72X hadde bestemt seg for å være vrang. Etter mange trusler til ingen nytte , så jeg meg nødt til å bruke salongrifla. Tror det gikk med rundt 50 skudd før jeg hadde roet meg (fint med halvautomat). Så plutselig en dag ble min trofaste 15" skjerm vrang, jeg tok fram en 10 kilos slegge og gjorde slutt på dens lidelser. Ikke lenge etterpå da jeg og fettern min skulle se film, tok videospilleren kvelden. Den fikk smake både slegge og spett før jeg fant no gammel tynner, litt maling og diesel som gjorde at ****skapet sto og brant i et par tre timer. Kjenner faktisk litt sinne over den videospilleren enda.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-14 23:18, Diablo3 skrev:

Det var en fin sommerdag 2000 at min kjære Kenwood 72X hadde bestemt seg for å være vrang. Etter mange trusler til ingen nytte , så jeg meg nødt til å bruke salongrifla. Tror det gikk med rundt 50 skudd før jeg hadde roet meg (fint med halvautomat). Så plutselig en dag ble min trofaste 15" skjerm vrang, jeg tok fram en 10 kilos slegge og gjorde slutt på dens lidelser. Ikke lenge etterpå da jeg og fettern min skulle se film, tok videospilleren kvelden. Den fikk smake både slegge og spett før jeg fant no gammel tynner, litt maling og diesel som gjorde at ****skapet sto og brant i et par tre timer. Kjenner faktisk litt sinne over den videospilleren enda.

Ehh... du har ikke tilfeldigvis et agresjonsproblem? Har ikke lyst til å gi deg en dårlig nyhet, for å si det sånn :grin:

Lenke til kommentar

Vi satt 29 stk på et LAN en gang. Jeg var den første som skulle fær når LANet var færdi, PC`en var rett innfor hovedingangen så jeg parkerte bilen rett utenfor og pakka PC`en rett i bagasjerommet. Jeg sa hade til alle og satte meg i bilen og kjørte...hadde det litt travelt så jeg kjørte fort men ikke lenge før jeg hørte at sablade bråk, jeg så ut bakspeilet og fikk et ganske så stort sjokk....jo for der kom en hub etterfulgt av 28 PC`er og masse anna shit, Jeg hadde glemt å koble av TP kabelen....Hadde aldri trodd at TP kabelen var så sterk :grin:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Vel...

Har vel herpa noen pc'er jeg og.

Hadde nettop skaffet meg den råeste pc'en i gata P 200MMX og skulle på lan. Det jeg ikke viste var at mr. rød-knapp-på-psu hadde byttet plass under transport. Når jeg starta pc'en hørte jeg bare et lite "pizzzhpt" og PC'en hadde tryna. Heldigvis var det bare Hovedkort og PSU som hadde gått. Siden det var blandt annent jeg som var med på å arrangere dette så blei det jo en heftig "hovedkort kastings" konkurase ut av det da.. :grin:

På TG '98 så hadde jeg og noen kammiser tatt med inne grill, tv, video, videokamera etc. + monster anlegg!! Hadde det mye morro med å filme folk og putte dem "live" på tv'en mens vi slengte kommentarer til dem over anlegget! + at vi slogte varme pølser samtidig.. hehe :grin: Tjente fett på det!

en annen kammis av meg hadde kjøpt seg en ny 486 til konfirmasjonen og så skulle vi linke.. han tok den på bagasjen til sykkelen. nedover den verste bakken til meg, datt den av. Aldri sett et så herpa kabinett noen gang... funka fett etterpå da.

jaja... morro.. eh.. noe sånt.. :grin:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Vel...

Har vel herpa noen pc'er jeg og.

Hadde nettop skaffet meg den råeste pc'en i gata P 200MMX og skulle på lan. Det jeg ikke viste var at mr. rød-knapp-på-psu hadde byttet plass under transport. Når jeg starta pc'en hørte jeg bare et lite "pizzzhpt" og PC'en hadde tryna. Heldigvis var det bare Hovedkort og PSU som hadde gått. Siden det var blandt annent jeg som var med på å arrangere dette så blei det jo en heftig "hovedkort kastings" konkurase ut av det da.. :grin:

På TG '98 så hadde jeg og noen kammiser tatt med inne grill, tv, video, videokamera etc. + monster anlegg!! Hadde det mye morro med å filme folk og putte dem "live" på tv'en mens vi slengte kommentarer til dem over anlegget! + at vi slogte varme pølser samtidig.. hehe :grin: Tjente fett på det!

en annen kammis av meg hadde kjøpt seg en ny 486 til konfirmasjonen og så skulle vi linke.. han tok den på bagasjen til sykkelen. nedover den verste bakken til meg, datt den av. Aldri sett et så herpa kabinett noen gang... funka fett etterpå da.

jaja... morro.. eh.. noe sånt.. :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...