Hidden Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 lol!!! jeg skriver dette på en pentium 100 1900xp falt i gulvet oppå kina puttene Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 17:13, CS_eR GøY skrev:lol!!! jeg skriver dette på en pentium 1001900xp falt i gulvet oppå kina puttene er dette bare spam? :spam: detector... *sniff*: spam detected Lenke til kommentar
xonic Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 hehe dakkar musa, jeg var på lan og sølte vann på tastaturet mitt det gikk til helvete kjøpte nytt virka bra og var storfornøyd seff :smile:. så kommer jeg på LAN noen dager etter jeg kjøpte nytt, men da greide jeg å søle eplecider oppi wohoo det virker da men noen taster er litt seige, da var jeg redd trudde det også gikk til helvete. sånt kan være jævlig irriterenes at ikke tastatur ikke tåler en dritt, kan det være så vanskelig? slenge på masse plastik eller.no. xonic Lenke til kommentar
Athor the Mighty Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Jeg skulle overklokke min Thunderbird 1000Mhz, satte "strekene" på L1 broene. Satte den inn og skulle teste med vifte, PC-en bootet ikke. Tok den ut og viska vekk blyantstrekene. Satte den inn igjen og skulle teste uten vifte siden jeg bare skulle se om det virket. Da jeg startet PC-en bootet den. MEN! da ser jeg på temperaturmåleren jeg har montert på prossesoren: 70, 80, 90, HHH (HHH=måleren takler ikke temper over 90). Trykte inn powerknappen i en helevetes fart, da skal til vanlig PC-en skru seg av men NEI (bioesen var ikke lastet el.no). Jeg måtte vente i de antall sec det tar. I løpet av den tiden hadde prossesoren svid seg no salig. Åpnet kabinettet. JEPP! stemmer, det luktet svid. :smile: I ettertid angrer jeg veldig på at jeg ikke røsket strømledningen ut av PC-en. Uannsett har jeg nå en 1600+ men det var sure penger jeg betalte for den. Lenke til kommentar
Fredric Drum Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Quote: On 2002-02-04 19:30, N*E*R*D skrev:jeg har mista en ambolt på musa mi!!!! Øh, hvem har vel ikke det.. join the club, kjakan! Fred Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 14:48, house skrev:knappen skulle ikke vært rød, den skulle heller ikke vært på utsiden av PSU, fordi når den er rød og/eller der sammen med en "warning" så er det så appelerer det til nysjerrigheten til folk.. dette er katastrofalt, ikke bare for deg selv som ender opp uten PC, men det er oxo litt katastrofalt for lommeboka, som da blir LITT flatere enn ellers. bare pga en liten rød switch...Nesten så jeg starter å lure på om de har satt den inn sånn at vi skal sprenge PSU'ene våre å kjøpe nye av dem. ett sånt sammarbeid mellom PSU fabrikanter eller.no =)Uansett. farlig lite leketøy den knappen ja!_________________AMD XP1800+ SOYO dragon+ Apacer 512MB DDR Zalman CNPS5005CU G-force 1 32DDR (snart radeon 8500) www.gfx-hysteria.com [ Denne Melding var redigert av: house på 2002-02-08 14:48 ] TAKK OG LOV att dere nevnte det med DEN RØDE KNAPPEN!!!! dere skulle vist hvor mange ganger det har kriblet i meg, for jeg har hatt så sinnsykt lyst til å skru den over!!!... lol ja tak tak... da vet jeg at jeg ikek skal gjøre det! :smile:D Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 ....hørt om forsikring? Sist jeg var hos Vesta, så tilbød dem meg en "uheldig" forsikring...Det koster 1000 kroner i depositum eller hva det nå heter, og dekker opp til 10.000 kroner....burde vel være noe for de fleste datafolk? Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
Aight85 Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 har en kompis som klarte å ødelegge 2!! t-bird 1200... det var når de akkurat var kommet ut å kostet vell over 3k. Den første svidde han ved at han kjørte den på en liten stakkars ribbe som ikke tålte mer en 650mhz. Den andre ved at maskina ikke starta, så han tok den ut å skulle sette den inn igjen. Den gikk ikke lett inn så kan bare slo den inn, satte på vifta(ei som gikk til 1200) og starta maskina. Begynnte å ryke noe sinnsykt å både cpu og hk ble øgelagt. han ble så sur at han tok ut cpu en å knakk den i 2. Den første cpu fikk han ny på garantien, men den andre og hk fikk han merkelig nok ikke. kostet han vell 5k. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 jeg trenger forsikring!! Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Var på lan og hadde et glass med cola på kabinettet (som jeg selvfølgelig ikke hadde skrudd igjen). Kom bort i med beinet på kabinettet og boya så datt det glasset og cola rant ned i maskinen. Det hele gikk heldigvis bra. Hadde kjøpt meg ny pc for noen dager siden og var godt i gang med lan'et. Mista 15" til onkern min en gang da..skulle hjelpe han og bytte skjermkabel men så mista jeg den i trappa. Tråkka på ledninga. Så det var enten meg eller skjermen. Det blei skjermen, og den blei ganske bra flat. Har steingulv i kjellern. Men han fikk min gamle da. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 Det med skjermer er sinsykt skummelt.den innebygde skjerm kabelen i naboens gjorde at jeg måtte ofre armen min da jeg snubla!! fikk bare skrubbsår da men skummelt fordet!! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Hater små røde knapper og ledninger som ikke kan tas løs fra skjermen og sånt... De er skumle! De jakter meg i drømmene mine! (Nesten, jaffal.) Tror ikke jeg har ødelagt noe særlig enda... Menne en kompis av meg tror at min AMD XP 1600+ blir å dø snart... Fordi jeg har en Alpha 8045 på... Uten shims imella! (Jeg visste da ikke hva shims var? Fikk vite det dagen etter at jeg hadde bestilt, men tenkte "Pyttsann! Dette går så bra så!"... Og det gjør det jo foreløpig...) Hvor mange her tror at det seriøst er fare for CPU'ens liv...? Ved transport eller sånt? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 bare ta av vifta ved transport så går det bra!! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Quote: On 2002-02-08 16:43, hageby1 skrev:en kammerat av meg hadde hatt en bærbar pc (fra hjelpemiddelsentralen) i et par månder.Glatt føre+pc i en sekk på ryggen= knust skjerm:sad: Heh, akkuratt det samme "sa" en kammerat av meg oxo, men gikk ikke lange stunden før han sa at han hade knusk skjermen med vilje med en hammer :wink: P.G.A. Han ville ha ny av hjelpemiddelsentralen, og det endte med at han fikk tilbake den samme maskinen en måned etter uten noe på harddisken.. Kjip den Norstad Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Har transportert maskin til&fra LAN, en times kjøring unna, med ribba på. Gikk bra. (Greide ikke å ta kjøler'n av.) Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Kan det hende at kjøler'n sitter så godt på at den ikke trengs å tas av? Selv om jeg ikke har shims? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 kjøp shim fordi det er bra å ha men husk å ta av kjøler fordet feste på vifta kan brekkke!!! [ Denne Melding var redigert av: CS_er gøy på 2002-03-09 19:24 ] Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 En gang skulle jeg på lan, jeg var sent ute, så jeg hadde det travelt, så jeg nærmest løp ned trappa med pc'en i armene. Så mista jeg balansen midt oppe i trappa! boooom! heldigvis så tok veggen nede i gangen meg i mot, men det vart et stort hakk i veggen! Heldigvis så funka pc'en etterpå. _________________ Amd T-bird 1400mhz@1541mhz (134*11.5) Abit KG7 -raid Asus GeForce 2 Ultra 2 x IBM 60gxp 40gig i raid 0 256mb Orginal ECC DDR 2100 CL2.5 ram. "If U can't fix it, don't break it" :razz: [ Denne Melding var redigert av: ZubZerO på 2002-03-09 20:00 ] Lenke til kommentar
house Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Quote: On 2002-03-09 19:37, ZubZerO skrev:En gang skulle jeg på lan, jeg var sent ute, så jeg hadde det travelt, så jeg nærmest løp ned trappa med pc'en i armene. Så mista jeg balansen midt oppe i trappa! boooom! heldigvis så tok veggen nede i gangen meg i mot, men det vart et stort hakk i veggen!Heldigvis så funka pc'en etterpå. konklusjon.... PC'r tåler masse deng =) spess skjermer.. var på lan her i nærheten en gang.. dengte en IBM skjerm. eneste vi fikk til var at skjermen sikfa farge for hvertslag =) Housey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg