TST Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Verdens beste golfspiller er fortsatt spillkonge. Les hele saken Lenke til kommentar
wkzor Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Denne artikkelen får meg til å få lyst til å prøve spillet. :-) Finnes det en demo ute på PSN? Derfor lurer jeg på, om dette er et spill for en som er helt fersk? Flott artikkel uansett! På forhånd takk, og beklager noe rotete post. wkz. edit; skirveleif Endret 29. juni 2009 av Wkz Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg tror det skal være en demo ute. Alternative kontrolloppsett gjør dette spillet brukervennlig for de som ikke har forsøkt det før, og jeg vil tro at de mest avanserte (og naturlige) kontrollmulighetene sitter i fingrene ganske raskt. Lenke til kommentar
wkzor Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Nei men da laster jeg demo asap, takker for raskt svar. edit; demo på PSN. (1.7GB) Endret 29. juni 2009 av Wkz Lenke til kommentar
Sombie_InnleggNO Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hva med å kjøre en test av Wii utgaven med Wii Motion+? Lenke til kommentar
Canavin Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hvordan er egentlig grensesnittet i ps3-utgaven? Jeg har kun spilt Tiger Woods til PC, og jeg ser for meg at det er veldig lett å bare bevege spaken framover i en rett linje, dersom det er slik man slår i konsollutgaven(e). Men det er sikkert ikke bare bare. Hvordan spiller man egentlig TW på PS3? Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Hva med å kjøre en test av Wii utgaven med Wii Motion+? Det kan vi gjøre, når vi får spillet fra Electronic Arts :-) Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hvordan er egentlig grensesnittet i ps3-utgaven? Jeg har kun spilt Tiger Woods til PC, og jeg ser for meg at det er veldig lett å bare bevege spaken framover i en rett linje, dersom det er slik man slår i konsollutgaven(e). Men det er sikkert ikke bare bare. Hvordan spiller man egentlig TW på PS3? Det mest normale er å bruke den analoge stikken til å slå med, da får du en bedre følelse av svingen. Det er faktisk ikke så enkelt som det hører ut som å slå rett. Du kan også bruke knappene i et trestegsslag, men jeg liker ikke den metoden. Den dreper litt av moroa. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hva med å kjøre en test av Wii utgaven med Wii Motion+? Det kan vi gjøre, når vi får spillet fra Electronic Arts :-) Det ser jeg veldig frem til. Er på Wiien det er interessant for min del å kjøpe Tiger Woods PGA Tour 10 Lenke til kommentar
Radulf Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (...) Det ser jeg veldig frem til. Er på Wiien det er interessant for min del å kjøpe Tiger Woods PGA Tour 10 Ser på samme, den har fått gode kritikker andre steder, spesielt med MotionPlus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå