Bromlexl Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Tenkte å lage en tråd for egenlagde temaer, slik at vi her på gamer.no forumet kan få prima vare når det kommer til tema. Vi kan også komme med request i denne tråden for tema som burde blitt laget osv. Tenkte jeg kunne starte denne tråden med det siste temaet jeg har laget. FUTURAMA Download link Her er bakgrunnen (i 1080p) pluss noen av iconene. Bakgrunnsbilde. Search for media server Music Movie USB Connect Inbox Game Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Kult theme! Futurama er kjempegøy Her er mitt eneste ferdige theme: Download Endret 28. juni 2009 av Kuff1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) I stor fare for å virke litt dum nå...men hvordan lager du egene Tema? Bakruns bilde det er jo greit men hva med egne ikoner til spill,musikk osv osv? Evnt kan en legge til egne lyder også? EDIT: Fant ut av det selv, http://www.ps3-themes.com/ Endret 28. juni 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Apno Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Digger Futurama-temaet, bomle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå