NAmE Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg har et MSI TI4200-VTD8X skjermkort... For ca. halvannen måned siden, rundt den tida jeg monterte all hardware inn i et selvbygd kabinett, hang maskina seg i spill som wc3 og GTA Vice City. Jeg viste at jeg hadde nylig instalert DirectX 9, og trodde dette var problemet så jeg formaterte. Startet opp igjen, med samme problem. Instalerte så et program som overvåker temperatur, spenning, vifte, etc på skjermkortet... Da dukket følgende melding opp: -------------------------------------------------- ***MSI VGA Monitor Warning Message*** Fan speed is unusual Now fan speed is : 1687 Rpm Memory voltage is unusual Now memory voltage is : 3.31 Volt 8a -------------------------------------------------- Noen som vet hva det kan komme av? som har hatt samme/liknende problem? Specs: Abit KT7A v1.3 XP2000+ 512 SDram WD 800JB WD 300BB Hercules Gamesurround Lite + stæsj som 56k modem(!!), etc.. Takker for alle svar! Edit: evt. skriveleifer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå