mono Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Har mpx satt ned prisene drastisk siden i går, noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 er ikke bare at du har trykt på Priser ekskl. mva.(Priser inkl. mva) kan ikke finne noe som er billigere enn før,eller tar jeg feil ! Lenke til kommentar
mono Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Dreit meg ut der gitt, stemte det du sa :oops: Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Dreit meg ut der gitt, stemte det du sa :oops: Du er nok ikke førstemann. Mener å ha sett flere slike innlegg... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Dreit meg ut der gitt, stemte det du sa :oops: Er ikke du som har driti deg ut, det er mpx, som setter eks.mva når man ikke er logga inn elns.. Tragisk.. Lenke til kommentar
eberland Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Tror MPX roter litt med annonsene sine. På hardware.no ligger en Fij - siemens "alt-i-ett" bærbar annonsert til 16.995. Når du går inn på mps.no står den annonsert til 17.484 (inkl moms) Det surres også med hastigheten 2/2.2 Ghz og 256/512MB minne, for ikke snakke om skjermstørrelsen.... Skjerpings MPX Lenke til kommentar
MPX Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 MPX beklager rotet med prisen på Fujitsu Siemens - dette skal nå være rettet. Bra at vi får tilbakemelding ;o) Prisene skal normalt vises inkl. mva hvis du ikke er innlogget eller er innlogget som privatperson. Hvis du logges på som godkjent bedriftskunde får du automatisk eks. mva priser. Hvis dette ikke stemmer med deres erfaringer vil vi gjerne ha tilbakemleding på dette, også med browser versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå