sam_punker Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Han og alle de andre barna som ikke klarer å skrive rett Lenke til kommentar
Mith Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Da kan du kanskje forklare hvorfor du mener det heter ett quest istedet for en quest? Lenke til kommentar
oleboo_InnleggNO Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 QUESTET, ikke 'questen'. Når skal alle barna vokse opp? Du presterer faktisk å grine feil norsk gramatikk om et ord som er engelsk. questet eller questen spiller jo ingen rolle, begge er like feil. Ordet eksisterer ikke. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 QUESTET, ikke 'questen'. Når skal alle barna vokse opp? Du presterer faktisk å grine feil norsk gramatikk om et ord som er engelsk. questet eller questen spiller jo ingen rolle, begge er like feil. Ordet eksisterer ikke. Jeg hadde så lyst til å si noe ala det samme, men du har formuleringen på plass så du får ta denne.;D Lenke til kommentar
Remnant Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 QUESTET, ikke 'questen'. Når skal alle barna vokse opp? Jeg skjønner ikke hvordan dette har noe med at ''barna skal vokse opp''. Og hvorfor skal så mange komme med så unødvendige kommentarer på altfor mange tråder? mmo-champion, beste stedet å skrive unødvendige kommentarer, har du en trang til det Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Quest chainen som handler om Linken er ganske fett! Bare masse zelda referanser hele veien! Chainen starter når man finner en ødelagt flåte sør-øst(?) i Un'goro Crater, vel verdt å få med seg! edit: 666 posts Endret 7. januar 2010 av Leaf Lenke til kommentar
johnami599 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvis du er horde, level 30+ og er i hillsbrad Foothills: Ikke er den lang, men hvis man har flaks (slik som jeg hadde) kan finalen være hysterisk morsom (spesielt på en PvP server). Helcular's Revenge Hm, etter å ha tenkt meg om er det ikke sikkert finalen er like episk nå som i "gamle dager", men den er verdt å prøve. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 haha, husker det questet kaos i 60. diggbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå