Vegar Jansen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 En flott minibærbar fra Samsung, selv om den i realiteten ikke akkurat er så mini. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Går det ann? Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ehhh...dette er jo helt elendig! Har selv en 12,1" HP som knuser denne maskinen på alle punkter. Den kjører tom. Vista uten problemer. Åsså gir dere denne maskinen terningskast 5??? Hva i huleste alpakka driver dere med? Prisen er dessuten også helt bort inatta for de spesifikasjoonene denne maskinen leverer! Lenke til kommentar
Vegar Jansen Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Ehhh...dette er jo helt elendig! Har selv en 12,1" HP som knuser denne maskinen på alle punkter. Den kjører tom. Vista uten problemer. Åsså gir dere denne maskinen terningskast 5??? Hva i huleste alpakka driver dere med? Prisen er dessuten også helt bort inatta for de spesifikasjoonene denne maskinen leverer! Som jeg også skrev i artikkelen - minibærbare er ikke noe man kjøper dersom ytelse er viktig. Hva slags HP er det du sitter på? VJ. Lenke til kommentar
Gjest Går det ann? Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 HP Pavilion TX2590... Vistnok en tusenlapp dyrere, men dog... Får jo tablet med på kjøpet Lenke til kommentar
Vegar Jansen Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Hehe, jeg har ikke erfaring med akkurat den utgaven, men har vært borti både tx1020 og tx2020. Regner med at tx2590 er i samme gate som sistnevnte. Kul maskin det! :-) Men hos Netshop koster den 7300, det er 2500 kroner mer enn NC20. Den veier også en halvkilo mer, og jeg har mine tvil om at den slår NC20 på batterilevetiden. (Om den da ikke kommer med to batterier som tx2020 og du har med deg begge...) Når det gjelder karaktersettingen er det alltid vanskelig, spesielt med terningkast (siden jeg dessverre ikke får gitt halve terninger, eller kan bruke en terning med flere enn 6 sider). Men med et såpass godt produkt som NC20 mener jeg det blir feil å trekke den ned på en firer fordi den kanskje koster litt mer enn den burde. Jeg skal dog forsøke å presisere dette litt bedre i artikkelen. VJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg