Gå til innhold

Nathan Drake blir filmhelt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig! Selv om det sikkert ikke blir en oscar kan det bli mye god action! Alt ligger jo tilrette for det. :)

Men er det virkelig en skuespiller eller en stuntman som tør å slenge seg oppover 100 meter hlye bygninger og hoppe over gigantiske plattformer for å så holde seg fast med en hånd?

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Hadde det på følelsen etter jeg rundet Uncharted: Drake's Fortune for første gang at det ville bli film ut av det. Håper dette blir like "sweet" som spillet! Skuespillere jeg syns skal spille Drake og Elena er Nolan North, og Emily Rose (nei, ikke hun Exoricist dama). Dette gleder jeg meg til! :)

Lenke til kommentar
Det er det garantert, Paisley. Men jeg tror ikke det er det største problemet. Først og fremst må produsentene sørge for ikke å gå i fella som er gjort nesten utelukkende av hver eneste spill til film hittil: Å lage en elendig film.

Første jeg tenkte når jeg så overskriften. Håper den blir bra, da. Gleder meg til traileren.

Lenke til kommentar

Kremt, nå spoiler dere faktisk førstespillet i artikkelen, her.

Nazi-zombier er en ganske stor twist i spillet.

Hvem enn Kyle Ward er, så håper jeg at han får med seg essensen i filmen, og alle de cheesy kommentarene. Huff, jeg håper dette blir en bra film. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...