Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Frank Eivind

Jeg synes Allsang på grensen så helt grei ut. Og er glad for at TV2 har startet med sine HD-sendinger.

 

Dessuten synes jeg at kvaliteten på alle andre programmer som nå er oppskallert til 1080i ser bedre ut enn de gjorde i SD-sendinger. Så dette er gledelig.

 

Jeg har skrevet litt om dette på bloggen min også, og har noen bilder i 1920x1080:

http://blogg.frankeivind.net/2009/06/25/tv...ng-paa-grensen/

Lenke til kommentar
Gjest Bjørn Bjørgvik

Ble desverre ikke noe HD på meg. Ble faktisk ikke noe TV2 i det hele tatt. Etter at TV2 la om til HD sendinger har tuneren sluttet å ta inn TV2, det vil si bildet fryser mens lyden er normal. Har snakket med Riks-Tv og det viser seg at den Riks-Tv godkjente tuneren Humax ikke takler HD sendinger. Snakk om tabbe. Så nå er det bare å vente på oppdateringer til tuneren!

Lenke til kommentar
Gjest MORTEN ANDRE MAGNUSSEN

hei set inn tv2 hd på parabolen til alle nå snart alle med parabol vil ha inn tv2 hd snarest det haster nå ikke bare på rikstv nå må canal digetal få den inn på tv2 hd og viasat må få inn tv2 sebra snarest håber dere skriver er alle som har pc

Endret av Laland
manuelt oversatt fra caps til non-caps
Lenke til kommentar
Gjest Ole H.

Leser i artikkelen at det ikke skal være noe problem med lyd og bilde under HD sending. Min erfaring er desverre at lyd hakker, og også ikke stemmer overens med selve sendingen. Har 100 % signalstyrke på mitt mottak. Noen andre som har samme problemet med RiksTV sine HD sendinger? Problem med lyd gjelder altså kun for tv2.

Lenke til kommentar
Leser i artikkelen at det ikke skal være noe problem med lyd og bilde under HD sending. Min erfaring er desverre at lyd hakker, og også ikke stemmer overens med selve sendingen. Har 100 % signalstyrke på mitt mottak. Noen andre som har samme problemet med RiksTV sine HD sendinger? Problem med lyd gjelder altså kun for tv2.

Hva slags mottaker har du ? Grundig,Humax ? Har du 100% signalstyrke er det for mye. Hvis du har antenneforsterker prøv å slå av denne på mottakeren.

Endret av Jofa
Lenke til kommentar
hei set inn tv2 hd på parabolen til alle nå snart alle med parabol vil ha inn tv2 hd snarest det haster nå ikke bare på rikstv nå må canal digetal få den inn på tv2 hd og viasat må få inn tv2 sebra snarest håber dere skriver er alle som har pc

 

What?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...