Gå til innhold

Demo: Trine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Etter å ha sett noen gameplay videoer, så ser faktisk dette utrolig morsomt ut. Spesielt i coop, hvor det ser ut man må samarbeide noe sinnsykt, og da også være kreative. Skal absolutt prøves.

Lenke til kommentar

Tester demoen på pcen og kjøper det garantert til PS3en min, skal ha PS3- håndkontroll til slike spill :)

Edit: Demoen var uspillbar, da er denne pcen jeg er på nå litt vel utdatert

Men sjekk prisen 40 dollar, betyr det når det slippes til PS3 via PSN trodde jeg så skal det koste 220-300kr :p, litt stiv pris

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Kult konsept og jeg setter alltid pris på spill som er litt utenom det vanlige. Men dette ble litt for knotete for meg. Anntakelig bare ikke en spill-mekanikk jeg er egnet for. Jeg satt alt for ofte og hadde ølelsen av at jeg klønet med kontrollene i stedet for å ikke finne løsningen.

Til forskjell fra Braid, hvor jeg alltid hadde kontroll på hva jeg drev med, men stadig vekk ikke visste hva å gjøre! :D

Lenke til kommentar
Ah, fantastiske greier. Et gedigent nikk til Lost Vikings, men det har nok særegenhet til å stå på egne bein. Sammen med Scribblenauts er det et av få spill som gir meg håp for fremtiden.

Cheer up, emo kid! Det er vel ikke så ille. Vi er kanskje ikke i en veldig nyskapende spill-era, men det er da håp så lenge vi har utviklere som Hideo Kojima, Tim Schafer og Peter Molyneux (greit, Fable var ikke nyskapende, men han har lagd mange varierte og gode spill) er det fortsatt håp.

Og det virker ikke likt Lost Vikings. Ja, du styrer tre figurer i en puzzle, hvor hver av figurene har egne unike egenskaper, men gameplayet er helt annerledes fra Lost Vikings. Såvidt jeg har forstått.

EDIT: Legg til selskaper som Media Molecule med folk som Mark Healy i spissen, så har vi fort enda et nyskapende, og godt, spill.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Wow! Så awesome ut! Dette, Diablo 3, SC: Conviction, Bioshock 2 og Scribblenauts og verden er fullkommen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...