TST Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Du kan nå teste det fysikkfokuserte plattformspillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Etter å ha sett noen gameplay videoer, så ser faktisk dette utrolig morsomt ut. Spesielt i coop, hvor det ser ut man må samarbeide noe sinnsykt, og da også være kreative. Skal absolutt prøves. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Flott! Etter å ha sett en del videoer, ser dette (som nevnt) veldig spennende ut. Tror det kommer til å bli årets Braid. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 dette var jo drit bra! skal kjøpes med en gang det kommer ut! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Tester demoen på pcen og kjøper det garantert til PS3en min, skal ha PS3- håndkontroll til slike spill Edit: Demoen var uspillbar, da er denne pcen jeg er på nå litt vel utdatert Men sjekk prisen 40 dollar, betyr det når det slippes til PS3 via PSN trodde jeg så skal det koste 220-300kr , litt stiv pris Endret 26. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Noen som har en dato når dette kommer til XBLA? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ifølge artikkelen kommer det bare til PC og PS3. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ah, fantastiske greier. Et gedigent nikk til Lost Vikings, men det har nok særegenhet til å stå på egne bein. Sammen med Scribblenauts er det et av få spill som gir meg håp for fremtiden. Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kult konsept og jeg setter alltid pris på spill som er litt utenom det vanlige. Men dette ble litt for knotete for meg. Anntakelig bare ikke en spill-mekanikk jeg er egnet for. Jeg satt alt for ofte og hadde ølelsen av at jeg klønet med kontrollene i stedet for å ikke finne løsningen. Til forskjell fra Braid, hvor jeg alltid hadde kontroll på hva jeg drev med, men stadig vekk ikke visste hva å gjøre! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Ah, fantastiske greier. Et gedigent nikk til Lost Vikings, men det har nok særegenhet til å stå på egne bein. Sammen med Scribblenauts er det et av få spill som gir meg håp for fremtiden. Cheer up, emo kid! Det er vel ikke så ille. Vi er kanskje ikke i en veldig nyskapende spill-era, men det er da håp så lenge vi har utviklere som Hideo Kojima, Tim Schafer og Peter Molyneux (greit, Fable var ikke så nyskapende, men han har lagd mange varierte og gode spill) er det fortsatt håp. Og det virker ikke så likt Lost Vikings. Ja, du styrer tre figurer i en puzzle, hvor hver av figurene har egne unike egenskaper, men gameplayet er helt annerledes fra Lost Vikings. Såvidt jeg har forstått. EDIT: Legg til selskaper som Media Molecule med folk som Mark Healy i spissen, så har vi fort enda et nyskapende, og godt, spill. Endret 26. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Awesome demo. Utrolig smooth kontroll, og nydelig spilll. Synd det ikke blir utgitt på xbox. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Synd det ikke blir utgitt på xbox. Vel, utgiverene bekreftet jo på E3 at spillet kommer til XBLA. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 I'm in love. Dette skal jeg ha meg! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg elsker platformspill, og dette her ser jo riktig bra ut. Flott grafikk, lovende gameplay og co-op. Gleder meg til det kommer til XBLA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Wow! Så awesome ut! Dette, Diablo 3, SC: Conviction, Bioshock 2 og Scribblenauts og verden er fullkommen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har det på PC, og det er genialt. Litt stiv pris, men det er verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå