Crazy Joe Davola Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Her er en del gameplay fra Heavy Rain http://www.spill.no/default.aspx?section=a...&id=2655975 Er en av utviklerne som sitter å spiller og forteller. Ser griselekkert ut, og ikke minst utrolig kult ut. Eneste jeg reagerte litt på var at du går med R2, men det er jo bare en vanesak Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Oii, sjekk dem ansiktmodellene Ser jo helt sykt ut Enda en som kan bli et av dem lekkreste jeg har sett denne generasjonen hehe Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Syns killzone blir sykt trist, selvom det har heftig grafikk. Må nesten slenge meg på at uncharted og halo har ganske god stil som appelerer til meg. Det at det er litt trist syns jeg bare er kult. Spill med litt gråbrune farger syns jeg har god grafikk Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Må vel nevne Braid og Super Mario Galaxy. Begge spillene har vakre grafikkstiler som etter min mening overgår grafikken man finner i mer teknisk krevende spill. Crackdown, Gears of War 2, GTA4 og PGR4 har også imponert meg veldig mye denne generasjonen. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Kan være veldig enig i Super Mario Galaxy, og hos meg så er teller Galaxy inn i det tekniske og, med 60fps og grafikken på vannet mens du er under er helt fabelaktig!!! Endret 29. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 GTAIV er også utrolig imponerende, på en mer realistisk måte. SKuffet som julling over det spillet der,Solgte det dønn etter jeg runda det....kankskje vokst fra det dumme greiene der som lille bror på 10 digger(no offence) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Latterlig at du mener noe slikt. GTA IV har gått fra den useriøse gangsta yo yo, til et spill med fyldig historie, god grafikk i en levende by, med den beste fysikkmotoren Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Greit nok at det var realistisk nok og at det var en flott historie, men for min del var det dritkjedelig til tider. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Kjør over noen fotgjengere da, eller knivstikk et par jøder. Fatter ikke hvordan noen kan mene at GTA4 er kjedelig når man har slike muligheter :S Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Second that. Enig med at Oppdragene var litt ensformige, men jeg likte hvordan oppdragene var, så det gjorde ikke noe for meg. Dessuten er det uendelig mye du kan gjøre, internett, date, sex, horer, venner, hobbyer, leiemord, spille online med venner og gjøre de sykeste ting. Forstår ganske enkelt ikke hva mange klager på.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 internett, date, sex, horer, venner, hobbyer, leiemord, spille online med venner og gjøre de sykeste ting. Forstår ganske enkelt ikke hva mange klager på.. Internettet i spillet er omtrent like interessant som www.sau.no. Date, sex og horer blir ikke noe annet enn poengløse minigames. Vennene dine i spillet? Vær så snill, de har ringt meg en million ganger for mye allerede. Gikk dessuten lei av fulle-Niko etter et par-tre turer. Leiemord oppdragene var kule, men alt for få. Å spille online med venner er utrolig buggete (var iallefall da jeg spilte) og heller ikke så veldig interessant. Og når det kommer til selve gameplayet synes jeg at Saints Row 2 banket GTA4 så hardt at GTA4 begynt å gråte. Jeg runnet det og la det på hylla frem til The Lost and Damned - som var kanon. Jeg synes rett og slett ikke at GTA4 verdenen hadde noe særlig mye moro å by på. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Å spille online med venner er utrolig buggete (var iallefall da jeg spilte) og heller ikke så veldig interessant. Spilte litt GTA 4 online et par måneder etter release. Joina en random freeroaming-server (husker ikke ha de kalte det), hørte på chatten at det var masse negere som hadde dragracing med fancy biler nede på flyplassen. Så jeg kjørte ned dit med scooteren min, kjørte opp ved siden av bilene som stod på startstreken, dro fram Micro-Uzi'en min og skøyt dekkene deres i fillebiter. Chatten ble så episk, de var bare sånn "YOYOYO WHAT'S THIS FOOL DOIN' WITH MY RIDE YO? IMMA GONNA POP A CAP IN YO ASS YOU PUNK ASS BITCH!!1!". Deretter drepte jeg en av dem, stakk av på scooteren min og kjørte ut i havet. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Haha Hadde et lignende øyblikk selv: To amerikanske folk hadde samlet 20-30 biler og skulle sprenge alle sammen samtidig for å se en kjempeeksplosjon. Så hører jeg at de sier til meg: "Oyvind! Do not touch any of these cars, rite?" Jeg sier "Yeye sure" Også stikker de for å hente flere biler og jeg går amok med granater og bazooka på bilhaugen deres. Når de kom tilbake hørte jeg noe sånn som "WTF is this shit?" "U fuckin asshole" etc. også stakk jeg fra gamet ^_^ Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg gir blaffen om hvor teknisk god grafikken er, her er de spillene jeg får mest glede av å se på: Uncharted, Super Mario Galaxy, Bioshock, MGS 4, Resident Evil 5. Jeg vil også nevne Fallout 3 som mest "ørelekkert". Utrolig bra 40/50-tallsmusikk og hørespillene med Herbert "daring" Dashwood er fantastiske. Jeg sitter og spiller og synger med. Skulle ønske at det kom flere sanger og "skits" som DLC. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Spill jeg vil tro i framtiden kommer til å vise grafikk som er konge er vel disse: God Of War 3, Gran Turismo 5, Uncharted 2, Heavy Rain, Super Mario Galaxy 2, Crysis 2 som kommer til konsoller!! og Alan Wake Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 +Mass Effect 2. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Ja Mass Effect hadde bra gfx men ble plaget ned for min del litt lav framerate i kampene og sånne småtekniske hiccups.. Mens resten for eks den lyseffekten der du lander første gang der du skal defuse 4 bombene er det lekkert Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tror nok BioWare har jobbet med disse problemene, da det ikke var så mye annet å klage på, rent teknisk sett. Tror Mass Effect 2 vil bli ett vakkert og knallbra spill. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Vil si Uncharted på topp, deretter Bioshock, Fable II er også veldig vakkert, Halo 3 og Mirror's Edge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå