Toman18 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) http://spillmagasinet.no/default.aspx?sect...&id=2653552 Det kom det som vanlig 2 av mine favorittspill nemlig Killzone 2 og Uncharted Drake's Fortune til PS3 . Da tenker jeg hvordan God Of War 3, Uncharted 2 osv se ut når det finnes allerede toppgrafikk i noen spill... I mitt hode så er det Killzone 2 jeg kommer til å huske som mitt grafikkspill lenge!!! Makan så bra det er, må oppleves Dem 2 er blant det fineste jeg har sett på konsoller idag... Jeg håper på at Crysis 2 kan ha litt bedre grafikk en pc på medium da blir jeg fornøyd med rundt 30fps stabilt Hadde det vært pcspill som var med der så hadde Crysis stillet like høyt som Killzone 2 Savner Gears Of War 2 på den lista fordi dem legger seg høyere en alle spill til 360en angående grafikken med store monstrer, bra flyt, karaktermodellene skarpe Endret 26. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Mirrors Edge, Grand Theft Auto, Gears of war 2 og Killzone 2 er vel de leksreste jeg kommer på nå som jeg har prøvd. Selv om Uncharted så helt knalllekkert ut. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Enig med Mirror's Edge. Veldig fint, men kanskje litt vel lyst noen ganger. Kunne hatt med Bioshock også. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Synes Mass Effect ser bra ut, ekstremt bra ansiktsanimasjoner. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ansiktsanimasjonene til Heavenly Sword er til og med bedre enn Mass Effect. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Gears of War 1 & 2 GTA IV Mass Effect(enig angående at ansiktsanimasjonene er litt svake, men resten av spillet har en herlig grafikk) Bioshock Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Fatter ikke hvordan noen kan mene Bioshock så bra ut. Art-stilen var ganske kul ja, men teknisk sett: meh. Blodet ser ut som gelé, partikkeleffektene er rett og slett dårlige og modellene er relativt udetaljerte. Endret 26. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 syntes det er vanskelig å skulle plassere spilltitler, men syntes at de beste spillene må være GTA IV, Mirror's Edge, Uncharted og Killzone. (merk, ikke nummerert rekkefølge) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Gears of war 2 Bioshock Uncharted GTA IV Far Cry 2 (Det er stil og grafikk vi snakker om, rite?) Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Gears of War (1 og 2) Kameo: Elements of power Mass Effect Bioshock GTA 4 Endret 26. juni 2009 av firberblad Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Killzone 2 er vel det med teknisk best utseende, men jeg liker stilen til Mirror's Edge veldig godt. Noen av områdene i Gears 2 ser jo også helt fantastiske ut. Endret 26. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Vil helt klart si Uncharted. Fineste spill jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Mirrors Edge, GTA IV og PGR4. Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Metal Gear er grafikk spillet spillet B) Og Cod spillene B) Killzone2 finner ikke bedre spill i hjernen som jeg setter pris på grafikk messig. Må si jeg likte The Darkness men er jo gammelt det nå... Gta var jo ikke så bra at det gjorde noe mann............ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Banjo-Kazooie Nuts&Bolts ser kort og greit utrolig ut (til tross for litt lite AF). Stilen til Bioshock elsker jeg, samme med Halo 3. Mirror's Edge er et pent spill og Mass Effect er uten tvil det spillet som imponerer meg mest grafisk. Klager ikke på Resident Evil 5 heller. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvem?! Grrrr! Bioshock kan ha så mye geléblod det vil, stilen er det lite som slår. Samme gjelder Mushroom Men: Spore wars på Wii, Psychonauts og Beyond good and evil. Lenke til kommentar
Jan_InnleggNO Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 LBP er kanskje ikke den mest avanserte på grafikkfronten, men sabla gjennomført og lekker grafikk ingame. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Syns killzone blir sykt trist, selvom det har heftig grafikk. Må nesten slenge meg på at uncharted og halo har ganske god stil som appelerer til meg. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Har aldri prøvd Mirrors Edge, men må si det ser ganske flott ut! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Mirror's Edge er helt fantastisk. GTAIV er også utrolig imponerende, på en mer realistisk måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå