mcgroven Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Lyst til å prøve deg som soldat? Les mer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Etterpå skal jeg hjem til kos. gøy Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Arg! Drar rett fra jobb til hytta nå i helgen som vil si at jeg tidligst får testet ut Arma manag kveld:/ Glede seg abnormt^_^ Lenke til kommentar
Burke Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 har allerede fått en krasj, ved demoen, men reinstaller nå så får se om det funker... B) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Blir vel til at jeg laster den ned. Virker som et fantastisk spennende spill jeg har lyst til å prøve. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 ArmA II ble nettop tilgjengelig til nedlasting på Steam, over 5 timer før tiden det ble henvist til "unlock". :o Blir spennende å se da om det er pre-load eller om det er snakk om at det faktisk er mulig å spille. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Demoen var ikke noe for meg Lenke til kommentar
JimmyVolatile Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Meeeeeeget digg demo. Veldig positivt overrasket over at demoen kjører så greit på min 3 år gamle Dell Dimension 9150. Jeg må riktignok sette ned oppløsningen veldig kraftig men samtidig får jeg alle effekter. Spes motion blur er jo virkelig noe av det som skaper god innlevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå