Gå til innhold

Xbox live - noe trøkk igjen?

Anbefalte innlegg

God kveld

Kan starte med spørsmålet. Er det fortsatt mange folk som spiller Xbox live? (helst norske) Jeg hadde det for noen år sider og husker alle de gode tidene rundt når Gears of War og Halo 3. Når de kom ut. Har spilt WoW i 9 måneder nå og vil starte med Xbox live pågrunn av pengesparing og tidsfordriv. Håper at miljøet bare har steget de siste årene og at det er fortsatt mange gamere som ikke har noe mot om en "gammel veteran" blir med på spillinga.

Håper på mange svar

Dag

Endret av DagensDag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er vel ikke om det er noe trøkk igjen i Xbox Live, men om det er noen spill med noe trøkk igjen. Når Gears of War og Halo 3 var nytt var det jo trøkk til tusen, både i begge spille og blant folket som spilte de. Nå er det vel en del flere titler som også blir spilt så det er ikke like mange som spiller samme spill lenger og takket være den nye party-chat funksjonen har XBox Live blitt farlig stille. Greit med Party Chat til tider, men det blir veldig ensomt om man skal spille alene mot andre da det ofte ikke er en stemme å høre.

men for å komme litt tilbake til om det er noe trøkk igjen: Ja, det er det, men det avhenger av hvilket spill du spiller og ikke av Xbox Live.

Lenke til kommentar

Vel, en ting er nå ihvertfall sikkert, og det er at med Dag ombord blir det trøkk. Vi har spilt litt for mye Halo 3, CoD4 og Gears of War ilag med hverandre - og har hatt det altfor moro i prosessen. Det er vel Gears of War 2 og Halo 3 som spilles i disse dager, ihvertfall slik jeg opplever det. Til høsten kommer Halo 3: ODST (med MP-komponenten til Halo 3) og Modern Warfare 2, så da blir det andre boller. Skal rydde plass på vennelisten for deg! :-)

Lenke til kommentar

Må ikke glemme at Call of Duty 4 fremdeles er voldsomt populært da, Laland. Når jeg skal spille multiplayerspill er det gjerne det jeg setter på for tiden, og siden du nå her bygger opp forventningene til Dag må jeg nesten legge ut Gamertaggen min så jeg kan få oppleve dette med mine egne ører.

GT: Bare Lakus

Lenke til kommentar

Lakus mente egentlig at om det er noen som fortsatt spiller Xbox live. Ikke nødvendig GoW eller halo 3. Men godt å høre at Halo 3 og GoW 2 blir spilt for de har jeg. Laland vi var jo de shitkidsa back in the day ^_^ .

Men i går så kom katastrofen. THE RED RING OF FIRE!!!

Har søkt på internet og skal ringe microsoft kundeservice. Hvis jeg ikke kan få det dekt så driter jeg i å stresse med reperasjon og kjøper meg en ny en. Da er jeg vel online innen neste helg.

Hvis noen har noen tips som jeg burde ta opp i morgen med MS så siifra her.

Takk på forhånd

Dag

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...