DagensDag Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) God kveld Kan starte med spørsmålet. Er det fortsatt mange folk som spiller Xbox live? (helst norske) Jeg hadde det for noen år sider og husker alle de gode tidene rundt når Gears of War og Halo 3. Når de kom ut. Har spilt WoW i 9 måneder nå og vil starte med Xbox live pågrunn av pengesparing og tidsfordriv. Håper at miljøet bare har steget de siste årene og at det er fortsatt mange gamere som ikke har noe mot om en "gammel veteran" blir med på spillinga. Håper på mange svar Dag Endret 26. juni 2009 av DagensDag Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg fikk 360 ganske sent oktober i fjor, så jeg vet ikke hvordan det var før. Opplever at det er mer enn nok av norske spillere på live, til de felste spill jeg spiller. Her finner du en del aktive spillere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Spørsmålet er vel ikke om det er noe trøkk igjen i Xbox Live, men om det er noen spill med noe trøkk igjen. Når Gears of War og Halo 3 var nytt var det jo trøkk til tusen, både i begge spille og blant folket som spilte de. Nå er det vel en del flere titler som også blir spilt så det er ikke like mange som spiller samme spill lenger og takket være den nye party-chat funksjonen har XBox Live blitt farlig stille. Greit med Party Chat til tider, men det blir veldig ensomt om man skal spille alene mot andre da det ofte ikke er en stemme å høre. men for å komme litt tilbake til om det er noe trøkk igjen: Ja, det er det, men det avhenger av hvilket spill du spiller og ikke av Xbox Live. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Vel, en ting er nå ihvertfall sikkert, og det er at med Dag ombord blir det trøkk. Vi har spilt litt for mye Halo 3, CoD4 og Gears of War ilag med hverandre - og har hatt det altfor moro i prosessen. Det er vel Gears of War 2 og Halo 3 som spilles i disse dager, ihvertfall slik jeg opplever det. Til høsten kommer Halo 3: ODST (med MP-komponenten til Halo 3) og Modern Warfare 2, så da blir det andre boller. Skal rydde plass på vennelisten for deg! :-) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Må ikke glemme at Call of Duty 4 fremdeles er voldsomt populært da, Laland. Når jeg skal spille multiplayerspill er det gjerne det jeg setter på for tiden, og siden du nå her bygger opp forventningene til Dag må jeg nesten legge ut Gamertaggen min så jeg kan få oppleve dette med mine egne ører. GT: Bare Lakus Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg vil også leke med Dag. Vi skal nok sørge for trøkk så det holder. GT: drugiS 92 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Kan jeg og leke? GT: oyvindhg Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Lakus mente egentlig at om det er noen som fortsatt spiller Xbox live. Ikke nødvendig GoW eller halo 3. Men godt å høre at Halo 3 og GoW 2 blir spilt for de har jeg. Laland vi var jo de shitkidsa back in the day ^_^ . Men i går så kom katastrofen. THE RED RING OF FIRE!!! Har søkt på internet og skal ringe microsoft kundeservice. Hvis jeg ikke kan få det dekt så driter jeg i å stresse med reperasjon og kjøper meg en ny en. Da er jeg vel online innen neste helg. Hvis noen har noen tips som jeg burde ta opp i morgen med MS så siifra her. Takk på forhånd Dag Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Bare si det var RROD. Kundeservice pleier å legge seg flate da. :-) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Spiller COD4 nesten hver natt, og det er det mange andre også som gjør. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg tenker egentlig aldri over om jeg spiller med norske folk eller ikke. Men er jo alltid evig mange folk online.... Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Er ofte på Xboxen min, spiller hovedsakelig singleplayer da men hvis noen inviterer meg så er jeg med. GT: Joananas Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 For meg så er det utrolig gøy å spille med norske. Før hadde jeg mange amerikanere, men nå har jeg ryddet slik at jeg bare har norske på vennelisten. Bare å melde seg på, spiller hovedsakelig Halo 3. Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Spiller ofte,mest kvelds..bare å legge meg til,prøver å få flest mulig norske på listen min Gt:Hells Prodigy27 Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Kult skal rydde vennelista. Har for øyeblikket GoW2 og Halo 3, men har mange spill så det er jo bare å spørre. Og har gode nyheter. Snakka med MS og de dekker alle reperasjoner. Ca. 1 måned så er jeg på Xbox Live igjen Lenke til kommentar
destruktive Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Holder på mye med GH og Rock band, men når Modern Warfare 2 kommer så er det jo ikke mye som skal til før at jeg blir med å leker med pistoler. Gamertag: destruktive87 Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Der! Fikk låne xboxen til en kompis så bestemte meg for å starte early. Bare add meg masse plass på venne lista. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ærlig talt, slutt nå med denne trollingen! Ikke er dette tråden å ta salgstall opp i, det er heller ingen kilder eller begrunnelser for påstander. Brukere som bidrar til videre off-topic og trolling vil få konsekvenser. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Stenger tråden for opprydning! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Utrolig. Bare utrolig. 68 innlegg som utelukkende bestod av provoserende innlegg, spam, off-topic og begrunnløse påstander er slettet. Brukere som la opp til useriøs debatt bør passe seg i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå