Gå til innhold

Michael Jackson er død!

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel det meste er sagt om Michael Jackson, men jeg legger med de første versene av teksten til Paint a vulgar picture av The Smiths. Synes det passer ganske bra.

At the record company meeting

On their hands - a dead star

And oh, the plans they weave

And oh, the sickening greed

At the record company party

On their hands - a dead star

The sycophantic slags all say :

"I knew him first, and I knew him well"

Re-issue ! Re-package ! Re-package !

Re-evaluate the songs

Double-pack with a photograph

Extra Track (and a tacky badge)

A-list, playlist

"Please them , please them !"

"Please them !"

(sadly, THIS was your life)

Lenke til kommentar

Greit nok at det er synd at et menneske har gått bort og et menneske som har betydd mye for mange. Men jeg vil si at denne saken har gått for langt, og sakene som media i disse dager fremstiller rundt michael jackson er jo nesten tragisl. Jeg gremmes når jeg går inn på f.eks vg.no.

Han er død, og det er trist nok det, men herregud så tragisk det er å se medienes saker rundt hans død.

Lenke til kommentar

Hm, jaja. Folk får ha forskjellige meninger, er forsåvidt greit nok.

Personlig mener jeg at han "døde" som artist når jackson 5 brøt opp, men han hadde noen sanger etter det. De siste ti årene har det jo bare vært skandaler.

Og til de av dere som mener han var uskyldig... Du "settler" ikke for 22 millioner, hvis det ikke er noe i anklagene mot deg.

Alltid trist at folk dør, men det fokuset som er på dette her gjør meg nesten kvalm. At fokuset fra kriger, sult og katastrofer blir satt til side fordi en person dør...En per de siste ti årene, middelmådig person i tillegg... Meh, skeptisk. Og når jeg ser reaksjonene til en del mennesker innser jeg at det er en syk, syk verden vi lever i. Jaja.

Jeg kommer ikke til å savne han.. Fawcett var igrunnen ett større tap, selv om det heller ikke bryr meg stort.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-127711

Micheal Jackson sitt utseende fra Thriller musikkvideoen burde helt klart være med i L4D2 og div andre zombiespill/filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...