Gå til innhold

Michael Jackson er død!

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist trist dag. En av mine favorittartister som ung og Dangerous var den første CD platen jeg noen sinne kjøpte om jeg ikke husker helt feil. Det siste tiåret har det vært mer blæst rundt personen Michael og ikke artisten Michael, men jeg vil for alltid huske han for alle de fantastiske sangene.

For å få litt gamer relatert inn her så synes jeg Eurogamer hyller han på en fin måte til en spillside å være.

R.I.P Jacko

Lenke til kommentar
Ja da var død. Har likt musikken litt, men han var litt gal. Masse oprasjoner og pedofili og shit...

Han blei frikjend! Kvifor kan ikkje folk skjønne det! Han blei frikjend, og da har du ingen rett til å gå rundt og seie at han var pedofil. Det irriterar meg at det er sånt folk fokuserar på når ein av verdas største artistar er død.

Lenke til kommentar

Nå får alle slutte å mase om dette pedofili-tullet. Mannen ble frikjent, og da er det bare tull å komme opp med det i hver eneste diskusjon om ham. Om noen blir anklaget og deretter frikjent, ser jeg på dem som uskyldige inntil det motsatte er bevist, og det burde andre gjøre også, med mindre de har informasjon som vi andre ikke har. Og det tviler jeg på at noen av dere har i denne saken.

Lenke til kommentar

Where there is smoke there is fire.. Skal ikke begynne å synse på om han gjorde det eller ikke, for det aner jeg ikke.

Men liksom, hvorfor betale erstating når han ble frikjent?

Uansett så er det en trist fag for fansen hans. Men han går inn i historien som et av den moderne musikken største ikoner.

Lenke til kommentar
Men liksom, hvorfor betale erstating når han ble frikjent?

Fordi en slik sak kunne, og det gjorde - ødelegge ryktet hans. Han prøvde nok å ta det litt lungt og rolig for å unngå massehysteri, men det kom selvfølgelig uansett. Det er ikke alltid rike mennesker har gjort det de anklages for å ha gjort, ganske ofte er det bare andre som prøver å skaffe seg en del av kaka.

Edit: Jeg snakker da selfølgelig om den første saken som kom opp mot han. Den andre ble jo som kjent kjørt igjennom rettssystemet og han ble frikjent, frikjent og atter frikjent.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Fikk nettop melding av pappa, var litt morsom, men samtidig ikke morsom i det hele tatt og gjorde meg litt småsur.

Micheal Jackson skal ikke kremeres, ettersom han er 86% plast, skal han gjennvinnes og gjøres til lego, slik at han fortsatt kan leke med barn.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/ar...hp?artid=560058

* Jackson hadde kun piller i magen da han døde.

* Det 178 centimeter høye Jackson veide kun 51 kilo.

* Det meste av håret var borte, og Jackson hadde parykk da han ble brakt til sykehuset.

* Kroppen hadde spor etter minst 13 kosmetiske operasjoner.

* Blåmerker på knær og ryggen som kan stamme fra et fall.

* Flere ribben var brukket, trolig i forbindelse med forsøkene på gjenoppliving.

* Merker på brystet tyder på at stjernen har vært gjennom en hudkreft-operasjon

Stakkars :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...