Vistula Uhlan Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det har ingenting å seie. Han blei frikjent, og da har du ingen rett til å gå rundt og seie at han er pedo, eventuelt gå rundt og seie at det berre var godt at han døydde pga. han var pedo. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Trist trist dag. En av mine favorittartister som ung og Dangerous var den første CD platen jeg noen sinne kjøpte om jeg ikke husker helt feil. Det siste tiåret har det vært mer blæst rundt personen Michael og ikke artisten Michael, men jeg vil for alltid huske han for alle de fantastiske sangene. For å få litt gamer relatert inn her så synes jeg Eurogamer hyller han på en fin måte til en spillside å være. R.I.P Jacko Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ja da var død. Har likt musikken litt, men han var litt gal. Masse oprasjoner og pedofili og shit... Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ja da var død. Har likt musikken litt, men han var litt gal. Masse oprasjoner og pedofili og shit... Han blei frikjend! Kvifor kan ikkje folk skjønne det! Han blei frikjend, og da har du ingen rett til å gå rundt og seie at han var pedofil. Det irriterar meg at det er sånt folk fokuserar på når ein av verdas største artistar er død. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 De frikjenningene var litt suspekte spør du meg.. Så lenge vi ikke vet noe burde vi ikke spekulere imho. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Å bli anklaget for det er også ganske surt da, uansett. Om en blir frikjent eller ikke; har man blitt anklaget for pedofili er det veldig lett å bli stemplet for å være det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Nå får alle slutte å mase om dette pedofili-tullet. Mannen ble frikjent, og da er det bare tull å komme opp med det i hver eneste diskusjon om ham. Om noen blir anklaget og deretter frikjent, ser jeg på dem som uskyldige inntil det motsatte er bevist, og det burde andre gjøre også, med mindre de har informasjon som vi andre ikke har. Og det tviler jeg på at noen av dere har i denne saken. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Where there is smoke there is fire.. Skal ikke begynne å synse på om han gjorde det eller ikke, for det aner jeg ikke. Men liksom, hvorfor betale erstating når han ble frikjent? Uansett så er det en trist fag for fansen hans. Men han går inn i historien som et av den moderne musikken største ikoner. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Men liksom, hvorfor betale erstating når han ble frikjent? Fordi en slik sak kunne, og det gjorde - ødelegge ryktet hans. Han prøvde nok å ta det litt lungt og rolig for å unngå massehysteri, men det kom selvfølgelig uansett. Det er ikke alltid rike mennesker har gjort det de anklages for å ha gjort, ganske ofte er det bare andre som prøver å skaffe seg en del av kaka. Edit: Jeg snakker da selfølgelig om den første saken som kom opp mot han. Den andre ble jo som kjent kjørt igjennom rettssystemet og han ble frikjent, frikjent og atter frikjent. Endret 26. juni 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Fikk nettop melding av pappa, var litt morsom, men samtidig ikke morsom i det hele tatt og gjorde meg litt småsur. Micheal Jackson skal ikke kremeres, ettersom han er 86% plast, skal han gjennvinnes og gjøres til lego, slik at han fortsatt kan leke med barn. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har sett den fleire stader i kveld. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har sett den fleire stader i kveld. Ja. Så den selv på nettby. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Har sett den fleire stader i kveld. Ja. Så den selv på nettby. Jeg også. :o Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Noen flere som så dokumentaren på Tv2 i dag? Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Alle som sier at det er er bare bra at han døde, hva er galt med dere? Han har kanskje gjort noen dumme ting gjenom sin karriere, men han fortjente aldri å dø! Hvil i fred, Michael. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Stakkaren har jo hatt det vanskelig, med alle de psykiske problemene hans. Alle husker sikkert hvordan han gikk rundt med maske hele tiden for å unngå basiller. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/ar...hp?artid=560058 * Jackson hadde kun piller i magen da han døde.* Det 178 centimeter høye Jackson veide kun 51 kilo. * Det meste av håret var borte, og Jackson hadde parykk da han ble brakt til sykehuset. * Kroppen hadde spor etter minst 13 kosmetiske operasjoner. * Blåmerker på knær og ryggen som kan stamme fra et fall. * Flere ribben var brukket, trolig i forbindelse med forsøkene på gjenoppliving. * Merker på brystet tyder på at stjernen har vært gjennom en hudkreft-operasjon Stakkars Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Trist å si, men da var det nok bedre for ham å dø enn å måtte fortsette med den type livsstil. Når kroppen din er så sliten og du må ha smertestillende flere ganger daglig, så kan du ikke ha det særlig bra. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 3 doser med smertestillende daglig i årehvis, det er mye. Da har han det bedre der han her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå