lax Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hei alle kloke hoder! Tenker meg et nesten lydløst system og kom over denne hos Waterheads.dk. Noen som har erfaringer med denne radiatoren og forsåvidt også butikken, eller forslag til andre radiatorer jeg kan bruke uten vifte. Å bruke et varmeregister fra en bil funker jo, men det må i så fall bli siste løsning. En Underlig Lax Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hei alle kloke hoder! Tenker meg et nesten lydløst system og kom over denne hos Waterheads.dk. Noen som har erfaringer med denne radiatoren og forsåvidt også butikken, eller forslag til andre radiatorer jeg kan bruke uten vifte. Å bruke et varmeregister fra en bil funker jo, men det må i så fall bli siste løsning. En Underlig Lax hvis du tenkte på den vegg radiatoren så får man sånne i norge og Lenke til kommentar
lax Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Beklager, blei visst litt feil med linken der. Men det var den veggradiatoren jeg tenkte på ja. Hvor kan jeg få tak i en sånn en? Kan jeg bruke en helt vanlig veggradiator? En Underlig Lax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå