clueclue Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Heisann! Jeg er ute etter og kunne bruke en trådløs 360 kontroll på pcn min, uten å måtte kjøpe en helt ny kontroll med kabel. Så lurte på om det er mulig å kunne kjøpe bare kabelen mellom maskinen å kontrollen? eller om dere vet om en annen løsning? Endret 26. juni 2009 av svalberg Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Om du kan bruke den trådløse Xbox 360 nettverksmottakeren din på din PC? Hvorfor ikke bare kjøpe deg et trådløst nettverkskort? Endret 25. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Oppfatter det som at Svalberg har lyst til å bruke en trådløs Xbox 360 kontroll til PC. Husker det var et spesielt adapter å tak i tidligere, men husker ikke hva det heter. Skal se etter det nå. :-) Edit: Her har vi det! https://prisguiden.no/product.php?product_id=86627 Endret 25. juni 2009 av Laland Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det der er da ikke en kabel? TS spør etter en kabel. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 "slik at jeg kan bruke den på pcn". Det eneste som kan få en trådløs Xbox 360 kontroll til å fungere på en PC er det adapteret jeg linker til. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Eg trur ikkje det finnes kabel anna enn ladar som play charge kit. Men er ikkje sikker... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Eneste måte jeg vet om er å bruke produktet Laland linket til. Play & Charge-kabelen kan plugges i USB-porten, men fungerer (merkelig og irriterende nok) kun som lader. Man kan altså ikke bruke den til å spille med, slik man kan på 360. Lenke til kommentar
clueclue Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Var kanskje litt dårlig formueler, men ja er ute etter og kunne bruke en trådløs 360 kontroll på pcn min, uten å måtte kjøpe en helt ny kontroll, da ikke trådløs, men med kabel. Så lurte egentlig på om noen viste om det var mulig å kjøpe bare kabelen mellom maskinen å kontrollen? eller om det fantes noe annen løsning. Får skje om jeg får tak i den boksen det ble linket til... Ingen som har prøvd den? Endret 26. juni 2009 av svalberg Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Fyttirakkern så lang tid jeg brukte på å finne ut at det vat den trådløse KONTROLLEN, altså den du spiller med på Xboxen du ville kunne bruke på PCen.. Fetteren min har en sånn adapter som Laland linket til. Funker fett den. Endret 26. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kontroller med kabel ftw. Noken gangar legg eg meg tilbake i senga og spelar Super Mario Bros. 3 med Xboxkontrollaren Eg foretrekk dei med kabel uansett. Treng ikkje bry meg om batteri eller noko som helst Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg har to trådløse kontrollere men ikke en slik reciever. Men jeg har en vanlig bluetooth adapter. Er det mulig å koble den til via bluetooth adapter? (Kontrollene bruker visstnok bluetooth). Har prøvd dette før, men vet ikke om jeg manglet programvare/drivere. Fikk det iallefall ikke til å fungere den gang. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 @^: Er sikkert ikke støtte for det, så du må nok legge til uofisielle drivere manuelt eller noe. Det var iallefall slik når jeg skulle bruke eyetoy-kameraet mitt på PCen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Jeg har to trådløse kontrollere men ikke en slik reciever. Men jeg har en vanlig bluetooth adapter. Er det mulig å koble den til via bluetooth adapter? (Kontrollene bruker visstnok bluetooth). Har prøvd dette før, men vet ikke om jeg manglet programvare/drivere. Fikk det iallefall ikke til å fungere den gang. Rimelig sikker på at kontrollen ikke har bluetooth støtte, men 2.4GHz wireless teknologi. Edit: OnTopic; Wireless receiver er nok eneste og beste løsningen for deg. Selv om den kan være vanskelig å få fatt på disse dager. Endret 3. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Feil. Det er 2,6Ghz. Sauce; Wikipedia. (...)and xbox360 communicates over a closed 2.6GHz protocol(...) Endret 3. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 2.4GHz wireless technology with 30-foot range Tenker Xbox.com har rett i dette tilfellet. :-) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Omg, Wikipedia har feil fakta! :o *Fixe, fixe* Lenke til kommentar
Einride Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er nok 2,4 GHz den benyttar, ja. Same som blant anna Bluetooth og Wi-Fi (802.11b/g/n) benyttar, utan at teknologiane er heilt dei same Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 har prøvd å få tak i wireless reciever, men fra alle kildene så lages de rett og slett ikke lengre :/ beste måten er nok ebay eller en slags nettauksjon. er den eneste metoden jeg kommer på som fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå