Gå til innhold

Trådløs xbokx360 kontroll på PCn?

clueclue

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er ute etter og kunne bruke en trådløs 360 kontroll på pcn min, uten å måtte kjøpe en helt ny kontroll med kabel. Så lurte på om det er mulig å kunne kjøpe bare kabelen mellom maskinen å kontrollen? eller om dere vet om en annen løsning?

Endret av svalberg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var kanskje litt dårlig formueler, men ja er ute etter og kunne bruke en trådløs 360 kontroll på pcn min, uten å måtte kjøpe en helt ny kontroll, da ikke trådløs, men med kabel. Så lurte egentlig på om noen viste om det var mulig å kjøpe bare kabelen mellom maskinen å kontrollen? eller om det fantes noe annen løsning.

Får skje om jeg får tak i den boksen det ble linket til... Ingen som har prøvd den?

Endret av svalberg
Lenke til kommentar

Jeg har to trådløse kontrollere men ikke en slik reciever. Men jeg har en vanlig bluetooth adapter.

Er det mulig å koble den til via bluetooth adapter? (Kontrollene bruker visstnok bluetooth).

Har prøvd dette før, men vet ikke om jeg manglet programvare/drivere. Fikk det iallefall ikke til å fungere den gang.

Lenke til kommentar
Jeg har to trådløse kontrollere men ikke en slik reciever. Men jeg har en vanlig bluetooth adapter.

Er det mulig å koble den til via bluetooth adapter? (Kontrollene bruker visstnok bluetooth).

Har prøvd dette før, men vet ikke om jeg manglet programvare/drivere. Fikk det iallefall ikke til å fungere den gang.

Rimelig sikker på at kontrollen ikke har bluetooth støtte, men 2.4GHz wireless teknologi.

Edit: OnTopic; Wireless receiver er nok eneste og beste løsningen for deg. Selv om den kan være vanskelig å få fatt på disse dager.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...