Gå til innhold

Hvilke plattformer kommer du til å kjøpe MW2 til?

Hvilke plattformer kommer du til å kjøpe MW2 til?  

1. 1. PC, X360 og PS3

• Playstation 3
      26
    • Xbox 360
      48
    • PC
      48

Anbefalte innlegg

Alle sier det den kontrolleren er bedre en den, hos meg så er samma for min del. Skyter like bra med begge. Det vises sterkt i killratioen fra 2.4 og jeg hadde max 2.9 på min skikkelig nerdetid hadde jeg på PS3 med ca 19000 kills og 7000deaths, og på 360en har jeg kun passert 2.27 med litt over 1300 kills og 550 deaths :p

Men sjekket min friendsliste og det var ingen som kunne måle seg med min killratio, er folk virkelig så dårlige i COD4 MW :p

Men det er ikke alle som liker DS3, men jeg er vel et naturtalent fordi jeg kan bytte mellom kontrollere og skyte like bra på alle spill :p

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle sier det den kontrolleren er bedre en den, hos meg så er samma for min del. Skyter like bra med begge. Det vises sterkt i killratioen fra 2.4 og jeg hadde max 2.9 på min skikkelig nerdetid hadde jeg på PS3 med ca 19000 kills og 7000deaths, og på 360en har jeg kun passert 2.27 med litt over 1300 kills og 550 deaths :p

Men sjekket min friendsliste og det var ingen som kunne måle seg med min killratio, er folk virkelig så dårlige i COD4 MW :p

Men det er ikke alle som liker DS3, men jeg er vel et naturtalent fordi jeg kan bytte mellom kontrollere og skyte like bra på alle spill :p

Wow.. That was a steaming pile of..

Er du seriøs?

Lenke til kommentar
Virket som om du trollet. For meg virket det som om du prøvde å skryte på deg litt vel mye, og du endte som en selvopptatt fjott (!). For en skrytepost.

http://ipoopexcellence.com/images/DoucheBagmotivator.jpg

Enkelte er kanskje veldig fornøyde med å få et høyt tall som viser at du har drept kjempemange, men ikke dødd så mange ganger selv. Kanskje noen har det mer morsomt hvis de oppnår dette. Selv hadde jeg sikkert hatt en høyere K/D ratio i flere spill jeg hadde spilt dønn seriøst hele tiden, men da blir alt som heter moro borte.

Lenke til kommentar

Blir til ps3 da det er den konsollen jeg har og den jeg spiller mest på. Samtidig har jeg mange venner som skal skaffe seg spillet til den konsollen, jeg liker trofèsystemet og jeg liker kontrollen. I tillegg er pc'en jeg har så ekstremt dårlig...

Lenke til kommentar

PS3 av en eneste og enkel grunn: Jeg har ikke god nok PC til å takle MW2. Atm kan det vel sås tvil til om driten takler The Sims 3 engang, så.. Hadde det ikke vært for det, så hadde det blitt PC, siden det er best å spille FPS på PC.

Edit: Ser det er en del som har tenkt å kjøpe spillet til PS3. Blir vel gode muligheter for å danne klaner da ihvertfall! :)

Endret av esports.no goldsh0t1
Lenke til kommentar

Har firern og World at War til Xbox360 og liker normalt sett å ha serier til samme konsoll,

men i det siste har meg og PS3'en min knyttet et fint bånd (takket være Killzone 2 og Resistance 2 online), og dette bidrar sterkt til at Modern Warfare 2 blir kjøpt til PS3.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...