TST Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Actionhelten vender tilbake i en oppgradert utgave av originalspillet. Les hele saken Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Neeei, vil ha det på PC, microsoft jævler dø dø dø!! Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Yesss! Enda et kongespill til XBLA Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Neeei, vil ha det på PC, microsoft jævler dø dø dø!! Kan du ikke bare spille originalen? Og Microsoft som du der kaller jævler er tilfeldigvis dem som mest sannsynlig har lagd programvaren spillet ville kjørt på på PC, så jeg ville valgt mine ord bedre. :-) Har kost meg mye med SS og coop på PC, får håpe opplevelsen blir like god på xbox! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Serious Sam er kult! Får se om det blir et kjøp. Lenke til kommentar
JanFrode Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 "Hey! Didn't I kick your ass two rooms back !?" Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har ikke spilt eneren men har spilt (å runnet) eneren og toeren. Og co-op er alltig gøy. Lenke til kommentar
warius_InnleggNO Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Neeei, vil ha det på PC, microsoft jævler dø dø dø!! Slapp av, det kommer til PC også! Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kilde? Og så klart så var det skrevet en smile humoristisk sett, bare syns det er gøy å se ting bli eksklusivt, og spesielt xbox som betaler seg til det. Når det er sakt, er jo kjekt for dem med xbox, får skaffe meg en selv Sant at man spilte 1'ern, men oppgradert teksturer/grafikk + beste spill co-op noen sinne gjør dette til et spill jeg bare må ha. Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 I etterkant er det blitt kjent at Serious Sam HD også kommer til PC, gjennom utgiver CDV. Artikkelen er oppdatert med denne informasjonen. Lenke til kommentar
galedahle Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Synes nå gjerne dem kunne konsentrert seg om episode 2 da, som var mer variert (bl.a mtp miljø), men det er vel smak og behag. Lenke til kommentar
Åsmund_InnleggNO Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 tenkte akkurat på at jeg skulle ønske det kom ett nytt serious sam spill,,,og så kommer det jippi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå