mcgroven Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Funcoms etterlengtede renovasjon av nettspillet er ute. Les mer Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Utrolig mye spennede her. Kommer nok til å aktivere kontoen igjen snart for å teste ut alt det nye. Lenke til kommentar
junkish Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 yep spennende, tror jeg aktiverer kontoen idag igjen sittet å ventet med å spille til denne patchen kom Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) De hadde ikke flere gamecards på GameStop, får prøve igjen etter helgen Miiza wants to try it Endret 25. juni 2009 av Qvistha Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Den som hadde tid til å reaktivere kontoen og tilbringe sommeren i Hyboria. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Nå er jeg kun et par tastetrykk fra å aktivere en konto. Godt å høre at FunCom gjør en innsats, som spillerne attpåtil er fornøyde med Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ja, har sittet på gjerdet en stund med kontoen min, mye grunnet denne patchen og det som (skal?) komme fremover. Tror de er på rett kjøl om ikke lenge. VELDIG synd at spillet ikke var så bra som dette når det ble sluppet Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 De hadde ikke flere gamecards på GameStop, får prøve igjen etter helgen Miiza wants to try it Tips: Følg med på Gamer.no i morgen :-) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har en ubrukt månede liggende, kanskje jeg skal se om spillet er verdt å spille igjen. Har aldri vært noen særlig fan av MMO'er, men ønsker (for Funcom's del) å gjøre et unntak for AOC. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg var en av de som sluttet å spille etter ca noen uker. Synes spillet var OK, men ikke verdt pengene. NÅ derimot, et år etterpå begynner det virkelig å svinge. Nå har jeg lyst til å spille når jeg ikke spiller noe som bør si litt om kvaliteten på spillet. Har aldri spillt noe MMO før. Til de av dere som ikke har testet det, prøv med trail først. Det er jo gratis! Lenke til kommentar
GaM3R Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 De hadde ikke flere gamecards på GameStop, får prøve igjen etter helgen Miiza wants to try it Tips: Følg med på Gamer.no i morgen :-) Ja vi følger med her, skulle det komme litt mer info i dag kansje Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kommer det noe mer så sent om dagen? Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jepp. Fortsatt tre timer igjen av dagen i dag. Vi lyver ikke :-) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Flotte saker. Da må jeg jo holde meg her på Gamer enda litt lenger. Lenke til kommentar
Gnålern_InnleggNO Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg har nettopp oppgradert maskinen min, og holder på å installere Age of Conan igjen nå. Skal aktivere kontoen min igjen seinere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå