Statuen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Herlig spillt, har spillt i 6,5 timer og combaten begynner virkelig å ta av. Venter fortsatt på noen kanskje litt mer intersannte characters, hører Raven skal vere ganske så awesome Lenke til kommentar
enl Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Spiller allerede Star Ocean: The last hope, som er et genialt spill, men har Tales-spillene har alltid vært blant favorittene. Sjekket priser, og spillet ble faktisk en del billigere fra england med frakt Ligger og venter på meg når ferien er unnagjort. Fint at jeg har et par uker uten spesielle planer Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Oppgitt...gamezone har ikkje sendt noko og ingen butikker i hele førde har spelet. Dette er ett spill eg har venta på i over 1 år og det er visst bare eg som veit om det i heile førde og gamezone hater meg. Må vell bare vente ei veke til, forferdelig dumt fordi eg faktisk har mi første fri helg fra jobb på eit år T_T Lenke til kommentar
1991 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 har spilt det i ca tre timer og må si at jeg liker spillet veldig godt så langt Lenke til kommentar
Walts Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Spilte litt selv i helgen, var veldig gøy men syntes kamp systemet ble litt klønete når man sloss med mer enn 1. Ender alltid med å bli truffet, rekker ikke blokkere mellom slagene samme hvor fort man trykker. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Oppgitt...gamezone har ikkje sendt noko og ingen butikker i hele førde har spelet. Dette er ett spill eg har venta på i over 1 år og det er visst bare eg som veit om det i heile førde og gamezone hater meg. Må vell bare vente ei veke til, forferdelig dumt fordi eg faktisk har mi første fri helg fra jobb på eit år T_T Gamezone hadde ikke fått det inn sist jeg sjekket. Vet ikke hvorfor de er så trege. Du kan selvfølgelig kjøpe det på andre nettbutikker: Cdon, Platekompaniet, Spaceworld (billigste prisen i Norge jeg har funnet), Absoluttspill ++ Ellers har Play.com det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Er det noe krav å ha spilt de andre spillene før, eller er det som Final Fantasy-serien? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Er det noe krav å ha spilt de andre spillene før, eller er det som Final Fantasy-serien? Det er et krav. Når du kjøper spillet må du ha med bevis på at du har rundet de tidligere. Neida, historien ser ut til å være helt uavhengig. Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Oppgitt...gamezone har ikkje sendt noko og ingen butikker i hele førde har spelet. Dette er ett spill eg har venta på i over 1 år og det er visst bare eg som veit om det i heile førde og gamezone hater meg. Må vell bare vente ei veke til, forferdelig dumt fordi eg faktisk har mi første fri helg fra jobb på eit år T_T Har bestilt fra play-asia og de har fortsatt ikke sendt det men får det for 250,- da, så jeg kan ikke klage Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Har spilt noen timer selv nå. Liker det veldig godt! Dialogene er vittige og godt spilt -- og som anmelder sier, se skits! De forteller masse av historien uten at de blir langtekkelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå