TST Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kast frå deg alle tankar om sosialt liv, og bli med på ei eventyrleg reise i ei magisk verd. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Dette var sannelig en fryd å lese, så dette blir kjøpt etter jobben Prøvd demoen "ett par" ganger!.. likte det veldig godt (jeg bare håper jeg får nok tid i sommer) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg skal også ha det, men er usikker på om jeg skal vente på PS3-versjonen, som sikkert kommer til ha noe ekstra. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Oi, her blir det nok kjøp ja. Skal bare spille ferdig Star Ocean først. God anmeldelse var det også, Øystein er flink. Edit: @ Spartakus Når kommer PS3-versjonen og er det bekreftet at det kommer noe ekstramateriale med den? Endret 25. juni 2009 av Foucault Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) @ Spartakus: uff, det stemmer! (takk for at du minnte meg på det) :o <_< Endret 25. juni 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Tha_Hurricane Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Flott anmeldelse, blir definitivt kjøp dette ^^ Lenke til kommentar
Eonbarn_InnleggNO Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kjempe god anmeldelse, gleder meg til å kunne kjøpe det i morgen(er liksom ikke alt for mange gode RPG spill til konsoll for tiden)! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Flott anmeldelse som helt klart bidrar til et kjøp. Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kast frå deg alle tankar om sosialt liv, og bli med på ei eventyrleg reise i ei magisk verd. Les hele saken Uff, har bestilt fra play-asia, og dette passer ikke med de fantastiske værmeldingene vi har fått... krever viljestyrke å holde seg borte fra konsollen, men sommer er sommer. Flott anmeldelse. Bra at du skriver på nynorsk, da spillnorge trenger mer nynorsk. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Oi, her blir det nok kjøp ja. Skal bare spille ferdig Star Ocean først. God anmeldelse var det også, Øystein er flink. Edit: @ Spartakus Når kommer PS3-versjonen og er det bekreftet at det kommer noe ekstramateriale med den? PS3-versjonen blir utgitt i Japan i september, når det kommer hit er ikke kjent ennå. Det kan bli lenge å vente, men vi snakker masse deilig ekstramateriale her. I følge wikipedia: * Full voice acting * Dual voice(English, Japanese) * Flynn as a playable character * Tie-ins with Tales of Vesperia: The First Strike[13] * New playable character, a pirate girl called Patty Fleur * New Cutscenes * New Subplots * New Costumes * New Bosses (Including the Sword Dancer) * New Dungeons * New Hi Ougi/Mystic Artes (including a combo Mystic Arte with Yuri and Flynn) * New Skits * New Animated Scenes * Old Animated Scenes have Patty added in * New Sidequests * New Songs * New Artes * Repede and Flynn as selectable on-screen avatars For meg er dette mer enn mange nok grunner til å vente. Og ja, jeg glemte å gratulere Furevik med nok en velskrevet anmeldelse. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Oioioi hadde ikke trudd det skulle få så høy score, definitivt en av sommerens største titler på 360! Gleder meg til jeg selv kan spille og anmelde det Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Spillet kommer kun på Ps3 i Japan men for oss som har begge konsollene så spiller det liten rolle om man spiller det på 360 eller ps3 men en knall anmeldelse og jeg gleder meg stort til å starte spillinga i morgen. Lenke til kommentar
Merath Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Virker som et spill jeg må skaffe meg. Men er det noen som vet om det er japanske stemmer med på spillet, eller er det bare amerikansk? Endret 25. juni 2009 av Merath Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) whackedorange, selv om PS3-versjonen kun har bekreftet utgivelsesdato for Japan enn så lenge, så er det lite sannsynlig at den ikke blir sluppet utenfor Japan, ettersom det reklameres med at PS3-versjonen skal ha både ha de japanske og amerikanske stemmene. Det følger dessuten trenden fra Eternal Sonata og Last Remnant. Merath, PS3-versjonen får begge deler, på Xbox360-versjonen blir det kun den amerikanske dubben. Endret 25. juni 2009 av Spartakus Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 whackedorange, selv om PS3-versjonen kun har bekreftet utgivelsesdato for Japan enn så lenge, så er det lite sannsynlig at den ikke blir sluppet utenfor Japan, ettersom det reklameres med at PS3-versjonen skal ha både ha de japanske og amerikanske stemmene. Det følger dessuten trenden fra Eternal Sonata og Last Remnant. Merath, PS3-versjonen får begge deler, på Xbox360-versjonen blir det kun den amerikanske dubben. Pussig att du tar opp Last Remant so forøvrig kanskje aldri blir noe av på PS3 http://www.andriasang.com/e/blog/2009/06/2...st_remnant_ps3/ og når det gjelder Eternal Sonata så viste vi att dette kun var snakk om en tidseksklusiv for 360 mens på Tales så har faktiskt Namco selv sagt att en ps3 versjon kommer KUN i Japan, men siden spilla på ps3 er sonefrie kan de som måtte ønske det importere selv. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 fin artikkel. Problemet er at ingen i førde har hørt om det og gamezone bestillinga mi blei ikkje sendt før i dag. Kan være så uheldig at eg ikkje får spele før etter helga :< Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg vet man ikke kan stole på Wiki, men en dato gir meg idet minste større håp Tales of Vesperia PS3 - August 2009. Det kommer på samme tid også en anime film/serie om storyen kalt Tales of Vesperia: The First Strike Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Pussig att du tar opp Last Remant so forøvrig kanskje aldri blir noe av på PS3 http://www.andriasang.com/e/blog/2009/06/2...st_remnant_ps3/ og når det gjelder Eternal Sonata så viste vi att dette kun var snakk om en tidseksklusiv for 360 mens på Tales så har faktiskt Namco selv sagt att en ps3 versjon kommer KUN i Japan, men siden spilla på ps3 er sonefrie kan de som måtte ønske det importere selv. Utfra det jeg kan grave opp av informasjon så stammer tvilen om LR på PS3 fra den såkalte Game Developers Conference som ble holdt for noen måneder siden, der Square-Enix var uvillige til å svare på noe som helst angående porten. Det er jammen ikke godt å si hvordan man skal tolke det. -Hvis- det ikke blir noe av er det en tragedie, for var det et spill som trengte en forbedret nyutgivelse så var det LR med alle sine tekniske problemer. Jeg har begge konsoller selv, men har ventet på PS3-utgivelsen av den grunn. Angående Vesperia har jeg ikke vært i stand til å finne noen uttalelse fra Namco der de sier at PS3-versjonen kun kommer i Japan. Det er ikke annonsert noen utgivelse ennå, men det er ikke det samme som at det ikke skjer. Jeg har også problemer med å forstå hvorfor man skulle gi ut en dual-voice-versjon av spillet i Japan, og gitt at dette spillet ser ut til å bli en hit så ville jeg blitt overrasket om det ikke kommer hit på PS3 og. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hmm, det spørs vel om menyene er på engelsk på den japanske PS3-versjonen. Hvis de er det, blir det venting til august for meg. Like greit egentlig, slipper å bli fristet til å sitte inne å spille i sommerferien. Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 I natt drømte jeg at det hadde kommet en ToV-anmeldelse på gamer.no som var på 49 sider og gav spillet "2009 av 10" ... Uansett: Det var en slik anmeldelse som dette jeg satt og håpet på og er glad for at jeg min forhåndsbestilte utgave fra cdon ligger i postkassa og venter på at jeg skal komme hjem fra ferie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå