Marius Røstad Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Med Hero skal HTC gi deg en helt ny opplevelse på mobilen. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Bob Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hva med støtte for MS exchange? har den det? Lenke til kommentar
Gjest Mobomann Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Bob: Ja selvfølgelig!!!! Har vært med siden Android Cupcake. Lenke til kommentar
Gjest Megge Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hmm.. Ser interessant ut denne, men jeg stÃ¥r mellom iPhone 3GS (har 1 gen fra før av) HTC Hero og Palm Pre..! Vanskelig valg! Lenke til kommentar
Gjest Meget bra Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Først: Gleder meg til denne telefonen. FÃ¥r skryt overalt. For det andre: "Vi gjør oppmerksomme pÃ¥ at flybilletten til London ble betalt av HTC." Meget bra og ryddig av dere:) Imponert. Her er det nok mange som kan lære av dere. Lenke til kommentar
Gjest Faceless Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Denne skal jeg ha, uten tvil. Har tro på at HTC sitt ui er akkurat det android trengte. Hadde akkurat solgt min iphone 2G for å oppgradere til 3GS, men den virket plutselig ikke like aktuell lenger.. Til Megge: Enig i at Palm Pre er interessant, men de har ikke sagt noe om når de lanserer GSM-versjonen enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg