Gå til innhold

Mythic-sjef får fyken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen å kjipt det må være å starte et selskap, så noen år senere kommer noen og gir deg fyken fordi de ikke tjente 1452 billioner kroner. EA er noen j*vler, selv om det er buisness så er EA rett og slett råttent.

You have been assimilated.

Lenke til kommentar
Utviklerne blir nå en del av EAs nye RPG/MMO-studio, som også inkluderer BioWare. Her er BioWare-grunnlegger Ray Muzyka sjef og medgrunnlegger Greg Zeschuk har også en sentral rolle. MMO-spillet Star Wars: Knights of the Old Republic er allerede under utvikling under denne paraplyen.

Knights of the Old Republic er et singleplayer-RPG fra 2003. Tror nok du tenkte på The Old Republic.

Som forresten er helt forstålig. Nesten like tarda tittel som Fast & Furious kontra The Fast and the Furious.

Lenke til kommentar

Sier meg enig i den Teletubbie, trodde MMO spillet het Knights of the Old republic også jeg, men men :p

Kanskje de fleste bør fatte at MMO ikke er en sjanger hvor ørten spill kan pumpes ut og gjøre det bra. MMO lever på ikke på salg, det er månetlige avdrag hvor pengene gjelder. Man kan kjøpte mange RTS og FPS spill, men MMO holder man vanligvis kun med 1 av gangen.

Synd han får fyken, hadde inntrykk av at Mythic gjorde det bra jeg =/

Lenke til kommentar

Kanskje det betyr at spill som tidligere tilhørte Mythic (DAoC, WAR) slipper den ubrukelige, europeiske distribusjons- og betalingspartneren de har vært belemret med så langt. Om bare Turbine kunne gjort det samme...

Mark Jacobs har for øvrig gjort mye som kvalifiserer til stryk med WAR. Et urealistisk ambisjonsnivå er bare begynnelsen.

Lenke til kommentar

Hvorfor fikk han, og ikke Rob Denton fyken?

Sitatet deres taler jo stikk imot at han burde gå..

– Vi ønsker å takke Mark for hans bidrag hos Mythic og ønske ham lykke til i fremtiden. Mark hadde en sentral rolle i Mythics suksess og bidraget hans til Warhammer Online var viktig.

Lenke til kommentar

Wow, det forventet jeg virkelig ikke. Spiller ikke WAR lenger, men fulgte det gjennom hele utviklingen og drev en guild der en god stund. Denne utviklingen er ikke akkurat noe som gir meg troen på EA. Mark Jacobs sa alltid at WAR ikke ville kunne konkurere med WoW og at det ikke ville bli like stort, men det virker som noen i EA alikevel ikke fikk med seg dette og er skuffa over at WAR ikke er "the WoW killer" som alle ser ut til å lete etter.

PS: Bildet dere bruker for WAR på forsiden deres er fra det GAMLE spillet fra Climax som aldri så dagens lys ;)

Endret av Ralzar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...