HuzZzla Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Det festeste bilspillet som du får tak i nå heter Street Legal. Grafikken er ikke så bra i starten, og det lagga som f*** på min pc: XP2500+ ti 4600 768 ddr ram.. Men etter at jeg patcha det opp med 5 patcher på ca 300 mb tilsammen ble det fin flyt, og grafikken blei bra. Når du starter detta spillet starter du bare med 25000 dollar i handa. Da må du kjøpe deg en slapp bil, men det som er så fett med detta spillet er at du kan trimme bilene og style dem. Du kan f.eks skru fra hverdandre motoren helt ned til siste bolt. men du må også kunne skru den sammen igjen da... Det er flere 100 motor deler du kan kjøpe og sette sammen. superchagere og turboer, nos og lystgass. Men det er ganske vanskelig å bugge sammen en motor som fungerer skikkelig, kjøper du en turbo må du også ha større powerfilter, reimer og rør. Her om dagen bygde jeg en supra som var helt lik den i Fast and the furious dette spillet ruler. Og etter at du har bygd en bil må du ut å "råne" i by'n. ikke kjør for fort, da kommer purken, og de smasher bilen din så du må kjøpe nye sideskjørt og deff, felger spoilere of diverse. + at du får en bot. DETTE SPILLET RULER [Emnefeltet ble endret av moderator, SilentNET] Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 aj! supra! måtte nøye meg med en camaro...får man flere biler når man patcher??? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 superchagere og turboer, nos og lystgass. [pirk]NoS er lystgass (NO2). Eller rettere sagt; de er en leverandør av lystgass.[/pirk] Men det er ganske vanskelig å bugge sammen en motor som fungerer skikkelig, kjøper du en turbo må du også ha større powerfilter, reimer og rør. Spillet er ikke helt realistisk når det gjelder "motorbygging", men det hjelper å tenke gjennom hvilke deler som hadde fungert sammen i en virkelig bil. Det er litt artig, men dessverre så dårlig gjennomført. Hakking, crashing, uferdig grafikk er feil som ødelegger ganske mye for opplevelsen (ja jeg har testet med patchene). Stylingen av bilene er uansett tøff, det er litt flere muligheter enn i de fleste andre slike spill. Lenke til kommentar
xlent Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg liker ikke svinginga på spillet, den er alt for skarp. Holder du litt for lenge har du plutselig svingt 90 grader. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Fysj så kewlt det spillet er, men det blir desverre litt for lett når en får Camaro'n på level 2 og tuner den maks. Drar jo lett forbi de bilene på level 4 i tillegg. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Når du patcher spillet blir alle grafikkfeilene borte, den blir også fobedret. Nei, du får ikke nye biler, men nye motordeler og felger. Men du kan gå på www.street-legal.tk Der finner du nye biler og stylingdeler. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Street Legal (2) Racing: Redline kom ut for et par minutter siden... må vel nesten testes. Lurer på om man har beholdt muligheten til å stashe opp bilen, slik vi kjenner det fra 1'ern. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Nei. Tror jeg venter på Need For Speed: Underground som kommer på slutten av året. Har en følelse av at det blir et konge bilspill av de sjeldne. Lenke til kommentar
andgob Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 noen som har finni noen screenshots fra det Street Legal Racing: Redline spillet? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 http://www.gamershell.com/hellzone_Racing_...2_Redline.shtml Grafikken er seff ikke no å skryte av, men det er vel det gameplayet de skal ha kudos for. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 "OK" Street legal er d verste dritt spillet jeg har sett... Kan ikke få sagt hvor mye jeg hater det... Lenke til kommentar
andgob Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 fant noen fler her: http://www.gamestar.hu/jatekinfo.php?cmd=m...ttobbi&x_id=464 men det ser jo skikkelig dårlig ut da, grafikken mener jeg Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 "OK" Street legal er d verste dritt spillet jeg har sett... Kan ikke få sagt hvor mye jeg hater det... Jaja.. bilspill er kanskje ikke no for barn likkavæl da.. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 HuzZzla: Patcha det med patcher på tilsammen 300 mb?! Det finnes så vidt jeg vet 3 patcher; 1, 2, 2.2, og 3.1. De tar tilsammen 133mb.. Lenke til kommentar
joran007 Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 hvor får dere tak i dette spillet??? hvor kan jeg laste ned? noen som kan brenne det til meg? (send PM) Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 spillet er skikkelig lavkvalitet, masse bugs fremdeles etter 200mb patcher. Det har en del kule aspekter derimot, men det er jevlig enkelt når du har kommet forbi den første fasen. Styringa på bilene er også ganske fucked. Bil bygginga er det kuleste i spillet. Men alt i alt, et B-spill- Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 hvor får dere tak i dette spillet??? hvor kan jeg laste ned? noen som kan brenne det til meg? (send PM) Har du lyst på en ferie? Det er IKKE LOV å drive piratvirksomhet i forumet! Tenker vi sier en uke, jeg. Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg sier bare: Hot Rod: American Street Drag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå