~ David ~ Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Utrolig hvor mye plast-søppel en skal kunne skaffe seg for å øke spillefølelsen på Wii.. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kort sagt, nei det skal jeg ikke. Jeg skal garantere at det neste bowlingspillet til Wii enten støtter eller krever MotionPlus, og da blir dette tilbehøret ubrukelig... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Alle som kjøper denne må jo føle en trang for å slippe den etter "kastet" O_o. Endret 25. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Fantastisk latterlig.. Nei eg tror eg greier meg heeilt flott min wiimoten eg Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Savner gamle dager da man kunne spille spill uten å måtte ha stua full av tjuetre kontroller, fjorten plastinstrumenter, balansebrett og kameraer... Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Alle som kjøper denne må jo føle en trang for å slippe den etter "kastet" O_o. Man kan jo det. Bare å rigge til noe den kan lande på uten at den tar skade. Sakosekk f.eks. Man må ha et stort rom til det hvert fall. OT: Dette begynner å ta litt vel av(dingsedangser for å "øke" spillopplevelsen). Endret 25. juni 2009 av Aladrian Lenke til kommentar
Katuko Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Savner gamle dager da man kunne spille spill uten å måtte ha stua full av tjuetre kontroller, fjorten plastinstrumenter, balansebrett og kameraer... Føler med deg. Synest det er greit med Wiimote fordi den lar deg sikte bedre, men alt ekstartilbehøret er temmelig latterlig. Har sett en "sportspakke" som inkluderte ett balltre, en tennisracket og en golfkølle. Som om folk ikke ødelegger nok av stuen sin allerede bare med standard-Wiimoten... Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Alle som kjøper denne må jo føle en trang for å slippe den etter "kastet" O_o. Man kan jo det. Bare å rigge til noe den kan lande på uten at den tar skade. Sakosekk f.eks. Man må ha et stort rom til det hvert fall. OT: Dette begynner å ta litt vel av(dingsedangser for å "øke" spillopplevelsen). Hva er vitsen? om man vil kaste en bowlingkule, så drar man gjerne på bowling Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 åååå, jeg må spy av all søpla som lages og verst av alt er at masse hagegnomer kjøper det Lenke til kommentar
Apno Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Meget kjipt hvis du klarer og glippe den, sånn den treffer TV-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå