- FuzioN Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Her skal du skrive ting som gjør at du sier ''Å f*en!'' o.l. Jeg begynner: Få en ball i ballene. Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Finne ut at man har jobbet med feil HTML-dokument i 8 timer. Hurra. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Her skal du skrive ting som gjør at du sier ''Å f*en!'' o.l. Jeg begynner: Få en ball i ballene. BALLS ARE TOUCHING! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Sier det hele tiden, jeg. Er helt random. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Tuppe borti bordkanter og lignende saker. Er nok heller et "FAAAEEEEEN" som kommer ut, men syntes det passet fint. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Når du drar en "mordi" vits til en i klassen, for så å finne ut at mora hans er død.. Følte meg som en skikkelig jævel da.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Når du drar en "mordi" vits til en i klassen, for så å finne ut at mora hans er død.. Følte meg som en skikkelig jævel da.. Haha! Du trengte ikke si "å faen" en gang, du skulle bare krøpet under pulten din med halen mellom beina. - Eplefe Endret 25. juni 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 drugiS. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Når du tester sjette iterasjon av kampsystemet i ditt selvprogrammerte tekstbaserte action-adventure javaspill, og de forbanna hodeskalle-edderkoppene fortsatt dør uten at de mottar skade. Endret 4. september 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Emild00d Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 At du finner ut at du har et blåbærmassaker i skolesekken din <_< Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Når du drar en "mordi" vits til en i klassen, for så å finne ut at mora hans er død.. Følte meg som en skikkelig jævel da.. Jeg gjorde det samme Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Når du drar en "mordi" vits til en i klassen, for så å finne ut at mora hans er død.. Følte meg som en skikkelig jævel da.. Jeg gjorde det samme Third... Kan legge til "når AVG får virus og sletter seg selv". Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 En gang vi spilte fotball for lenge siden så hoppet jeg sidelengs inn foran målet, bare for å finne meg selv i skuddbanen for en ball som kommer i hundre og helvete direkte mot min daddy-button. Da tenkte jeg Å f*en! 10 sekunder senere lå jeg på bakken med intense smerter. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hadde nettopp vært på Peppes med no folk, så var vi nærme gravgården, så sa han ene "Jeg ser dere seinere idag, skal bare bort og besøke <navn på nylig avdøde fetter> "Ække han død'a?" sier jeg... Lenke til kommentar
Justice_InnleggNO Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Siv Jensen Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Læreren vår Helga... å f*en Lenke til kommentar
Sandrawwrr Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Når du har vært ute i Oslo, og mister siste bussen hjem <_< Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Når du bryter fartsgrensen på en strekning det vanligvis aldri er kontroll, den ene dagen de faktisk har kontroll, og mottar en bot på 6500,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå