rekyl_InnleggNO Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg er online i kveld/natt i hvert fall. Og sikkert mange kvelder fremover. Er med på alt utenom infection:) Lenke til kommentar
JoeyJumpy Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Når er neste game night? Trenger en pause fra amerikanerne på Live Har alt av map packs! Hahaha! Eg er drit lei Franskmennene, dei prater noko så inni helvette mye og ein forstår ikkje ein dritt ka dei seie Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Spille idag? Bungie day ftw! Mythic er et krav. http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...ink=BungieDay09 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Spille idag? Bungie day ftw! Mythic er et krav. http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...ink=BungieDay09 Jeg skal spille den nye playlisten i dag. Laland det står et par regler på bungie.net for eksempel ingen teabagging av bungie ansatte. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Den spøkte de med da. * Cheaters who’ve cheated in a sad attempt to stave off their feelings of inadequacy (or for any other reason). * Boosters who’ve boosted their way to shame and a sense of emptiness (even in Juggernaut gametypes). * Jerks who quit out of games today because they don’t see any flaming heads in the lobby (this one will also score you a tasty, longer-than-usual ban for ruining all of our friends’ fun). * Players who have already earned Recon Armor—you know we love you baby, but it’s time we saw other people. It’s not you, it’s us. * Players who are already on The List for any reason—you know who you are. * Players who teabag a Bungie employee. This is just plain rude. Okay that last one isn’t really legit, but you get the idea Kan få recon uten å spille mot Bungie også. Når skal vi sette igang? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg skal begynne nå. Det er bare og joine "SKATE KONGEN" Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvorfor må nettet mitt være nede nå!? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hagen restart ruteren. Vent 5 min og prøv å logge på. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Har prøvd alt. Dere får ha det morsomt uten meg da! Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 føler jeg er en smule sent ute nå, men jeg kan være game i fremtidige playdates! jeg og noen kompiser har "funnet opp" en infected gametype som er litt digg (syntes vi på halo-lane vi hadde med alkohol involvert) Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 og til den som sa det finnes flere måter å få recon armor på, true that, når odst kommer ut, så kan man få recon ved å gjøre alle achievementene som er merket som "vidmaster challenge" eller noe sånt. tror noen av de er litt vanskelige da, hørte rykter om at en av dem var å fullføre et eller annet på legendary, uten å skyte eller kaste granater eller noe sånt Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 noen som kommer til å game i kveld? Har hørt det samme Savvi McWin Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg kan være med hvis det skjer noe Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 noen som vet hva som er double xp weekend? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) noen som vet hva som er double xp weekend? http://www.bungie.net/online/playlists.aspx Er uansett feil tråd for å spørre om noe sånt. Endret 25. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Er uansett feil for å spørre om noe sånt. hvorfor er det feil da? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Glemte ett ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå