Kontorstol Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Dersom det varer utover kvelden og kanskje tilogmed utover natten er jeg med. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) @Gormers: Okidoki. Endret 26. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ser ikke ut som jeg får vært med i dag. FM-linking i stedet. Men er definitivt med neste gang! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Fyrer opp Sexboksen nå. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Har begynt å invitere nå. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvordan skrur jeg av lyden i Halo 3? Vil høre musikk gjennom Xboxen, og ikke ha Halo 3 lyd da pappa er våken. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hva skjedde nå? Alle leavet partyet...? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Inv meg : gt SKATE KONGEN Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Midt ut i Vahalla-gamet kom jeg på hvor mye jeg missliker Halo 3. Stakk derfor. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Takk for i kveld. Det var skikkelig skøy, selv om jeg ikke chatta så mye. Fikk masse bra trening også. Vi må gjøre det igjen en gang! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Selv om oppmøtet kunne vært bedre *host* Laland, Erik, Zapturi *host*, og det ikke var alle som gadd å kommunisere, så var det moro, spesielt i monster trucks runden. Her er statistikken: http://www.bungie.net/stats/PlayerStatsHal...rmers&cus=1 Noen games var litt stive og småkjedelige, som de to gamesa etter den første gamen, men etter det synes jeg det ble mer moro. Rundt 3 timer moro. Uansett, alltid moro å høre en frustrert Al_Capone, og jeg har funnet ut at Head_Hunter og Longxinus er kewle personer. Bra du ser på det som trening Benny Endret 26. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Veldig gøy å spille kan vel bli litt frustrert, men får å spille bra må jeg få ut det jeg føler Var veldige gode runder, men hadde vært bedre med flere folk. Selv kunne jeg ønske at ved senere anledniger kan vi game mer slayer/team slayer. Kan vel si at dette var det gamet jeg var mest fornøyd med:Team slayer high ground synd Simen( gjeste til Gormers) måtte drepe meg når skulle ta siste killet og få killing frenzy Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Sorry, var på Revenge of the Fallen og glemte å si ifra Hvis det blir noe en annen gang er jeg med! Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det var moro, men litt for mye Infection for min smak. Håper på mer tradisjonelle games neste gang Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Nettverket var nede i går, Jippi! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg støtter deg der Rekyl. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Ja jeg er enig, er ikke så veldig stor fan av infection games, men spiller det ikke så ofte, og hørte at spillet kalt michal jackson skulle være veldig moro -__-. Uansett, vil fortsatt prøve å ha med for eksempel monster trucks osv, eller andre slayer games med "tvister". Endret 27. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Monster trucks var jo WIN! Lenke til kommentar
JoeyJumpy Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Ja jeg er enig, er ikke så veldig stor fan av infection games, men spiller det ikke så ofte, og hørte at spillet kalt michal jackson skulle være veldig moro -__-. Uansett, vil fortsatt prøve å ha med for eksempel monster trucks osv, eller andre slayer games med "tvister". Send meg ein Invite neste gong da, har lyst å joine. Monstertruck høyrtes ut som at det var litt morro. Gamertagen er: Joey Jumpy Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Det var litt frustrerende at gormers gutta altig slo meg med et par poeng. Eneste runden jeg vant var vell monster truck med ikke så rene metoder. Hehe ,men jeg holdt alltig humøre oppe. Når er neste gang? Mathias (nonpoint) du må vere med neste gang! Iphone Endret 27. juni 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå