Gå til innhold

Halo 3 game night

Gormers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om oppmøtet kunne vært bedre *host* Laland, Erik, Zapturi *host*, og det ikke var alle som gadd å kommunisere, så var det moro, spesielt i monster trucks runden.

Her er statistikken: http://www.bungie.net/stats/PlayerStatsHal...rmers&cus=1

Noen games var litt stive og småkjedelige, som de to gamesa etter den første gamen, men etter det synes jeg det ble mer moro. Rundt 3 timer moro.

Uansett, alltid moro å høre en frustrert Al_Capone, og jeg har funnet ut at Head_Hunter og Longxinus er kewle personer.

Bra du ser på det som trening Benny :p

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Veldig gøy å spille :D kan vel bli litt frustrert, men får å spille bra må jeg få ut det jeg føler :p Var veldige gode runder, men hadde vært bedre med flere folk. Selv kunne jeg ønske at ved senere anledniger kan vi game mer slayer/team slayer.

Kan vel si at dette var det gamet jeg var mest fornøyd med:Team slayer high ground

synd Simen( gjeste til Gormers) måtte drepe meg når skulle ta siste killet og få killing frenzy :(

Lenke til kommentar

Ja jeg er enig, er ikke så veldig stor fan av infection games, men spiller det ikke så ofte, og hørte at spillet kalt michal jackson skulle være veldig moro -__-. Uansett, vil fortsatt prøve å ha med for eksempel monster trucks osv, eller andre slayer games med "tvister".

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Ja jeg er enig, er ikke så veldig stor fan av infection games, men spiller det ikke så ofte, og hørte at spillet kalt michal jackson skulle være veldig moro -__-. Uansett, vil fortsatt prøve å ha med for eksempel monster trucks osv, eller andre slayer games med "tvister".

Send meg ein Invite neste gong da, har lyst å joine. Monstertruck høyrtes ut som at det var litt morro. Gamertagen er: Joey Jumpy

Lenke til kommentar

Det var litt frustrerende at gormers gutta altig slo meg med et par poeng. Eneste runden jeg vant var vell monster truck med ikke så rene metoder. Hehe ,men jeg holdt alltig humøre oppe. Når er neste gang?

Mathias (nonpoint) du må vere med neste gang!

Iphone

Endret av Head_Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...