OPOSIT Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg spør i mun uvitenhet. Finnes det noen mobiler som kan låses mens de er påslått. Tenker ikke på tastelås. Telefonen må kunne være aktiv, men låst for klåfingrer og nysgjerrige. Alt for mange snoker i telefonen. Telefonen er privat mener jeg. Vi leser ikke endres brev selv om de ligger på bordet. Takker for svar. Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Du kan sette sperrekode på tastelåsen på de fleste mobiler :smile: Lenke til kommentar
OPOSIT Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Takk. Da får jeg ta for meg instruksjonsboka. Men det er jo litt feigt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 finnes telefoner der du kan låse skjermen. På p800 kan du lage passord slik at når den aktiveres så må du skrive inn passord. Muligens andre har det ,vet ikke Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Siemens s45 og me 45 har ein låse funksjon som ein kan sette eige passord til. har ein kompis som har me45 Litt dumt for han at hanhadde greidd å sei passordet til ein i fylla . Litt artig å kødde med den telefonen då han trur at den er låst for tukling. mvh Jan Eirik Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 siemens har "barnesikring". den er genial. man låser den opp med sikkerhetskoden. bruker den ofte. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Finnes tastelås-systemet på T610 også? -Og en annen ting, den telefonlåsen på SET610 setter mobilen av virker det som. Når jeg bruker mobilen 10 min etter sist gang må jeg taste en kode (har da selvfølgelig satt på telefonlåsen) og så kommer "inntroen" på mobilen. Betyr det at mobilen for eksempel ikke tar imot anrop og meldinger hvis man ikke bruker telefonen vert 5-10ende minutt? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 prøv å ring til den neste gang da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå