mcgroven Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Det krever tid å bli best i skikkelig Wii-tennis. Les mer Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 God anmeldese. Kommer nok til å kjøpe det etterhvert. Synd at det ikke kommer med M+ i en bundle som det ble sagt for en stund siden at det skulle. Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er det bare meg eller ser han i midten av bildet ut som Will Ferrel på en litt snodig måte? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Dykk skulle ha kjørt dobbel review med Virtua Tennis mot Grand Slam, trur mange av oss er svært spente på kven av dei som er "best". Eg var stor fan av Wii Sports Tennis, og eg er kjempespent på dei 2 her. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg hadde det kjempegøy med dette spillet i kanskje 10-15 timer før jeg lærte bud nr 1. Alltids hold kontrolleren rett foran deg pekende mot TVen når du ikke slår etter ballen. Det hindrer M+ i å komme ut av synk. Etter at jeg lærte meg å gjøre dette, ble spillet mye bedre. Da ble det faktisk f.eks topspin hver gang jeg forsøkte på dette. Tidligere når jeg ble frustrert etter et dårlig poeng, kunne jeg holde kontrolleren rett ned mot gulvet i påvente av at neste poeng skulle begynne. Når jeg da gikk tilbake til ”grunnstillingen” så stod figuren på skjermen og holdt racketen langt opp i luften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå