mcgroven Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Stoked kommer til Europa i september. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Kanskje dette kan gjøre meg mer glad enn Shaun White Snowboarding gjorde - Selv om det ikke skal så altfor mye til. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Dette, samt Skate, er to store grunner til at jeg vurderer å skaffe meg 360. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 I tillegg til enspillerdelen kan også opptil åtte personer konkurrere i ulike spillmoduser. En av disse går ut på å utføre triks som de andre spillerne må prøve å etterligne. Håper det ikke blir like irriterende som S.K.A.T.E kan være i skate spillene. Kan bli gøy dette. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Har vært ute i USA siden.. februar mener jeg å tro. Folk trodde hvertfall at det skulle være bedre og det ble en del skuffelser, ikke rart når de forventa et spill som skulle være like realistisk i form av kjørefølelse, triksing etc som Amped var. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 God nyhet, dette spillet ser kjempe fett ut! Lenke til kommentar
moe_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Blir dette spillet ikke sluppet likevel? På tothegame.com står det som released i europa, men det er jo ikke å finne Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Jeg fikk det tilsendt fra play.com her om dagen, men har ikke rukket å teste det. Latterlig teit at jeg endte opp med å betale £27.99 med de selvfølgelige momstillegg og fortollingsgebyrer når prisen like etter ble senket til £17.99 og i tillegg nå skal bli / har blitt sluppet i resten av Europa (?). Blir irritert ....... Men: Det er tilgjengelig på play.com til £17.99 til dere som er interessert. Endret 21. oktober 2009 av Simen Lenke til kommentar
moe_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg fikk det tilsendt fra play.com her om dagen, men har ikke rukket å teste det. Latterlig teit at jeg endte opp med å betale £27.99 med de selvfølgelige momstillegg og fortollingsgebyrer når prisen like etter ble senket til £17.99 og i tillegg nå skal bli / har blitt sluppet i resten av Europa (?). Blir irritert ....... Men: Det er tilgjengelig på play.com til £17.99 til dere som er interessert. takk for tipset ! - bestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå