Gå til innhold

Snøbrettkjøring i det fri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Kanskje dette kan gjøre meg mer glad enn Shaun White Snowboarding gjorde - Selv om det ikke skal så altfor mye til.

Lenke til kommentar
I tillegg til enspillerdelen kan også opptil åtte personer konkurrere i ulike spillmoduser. En av disse går ut på å utføre triks som de andre spillerne må prøve å etterligne.

Håper det ikke blir like irriterende som S.K.A.T.E kan være i skate spillene. Kan bli gøy dette.

Lenke til kommentar

Har vært ute i USA siden.. februar mener jeg å tro. Folk trodde hvertfall at det skulle være bedre og det ble en del skuffelser, ikke rart når de forventa et spill som skulle være like realistisk i form av kjørefølelse, triksing etc som Amped var.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg fikk det tilsendt fra play.com her om dagen, men har ikke rukket å teste det. Latterlig teit at jeg endte opp med å betale £27.99 med de selvfølgelige momstillegg og fortollingsgebyrer når prisen like etter ble senket til £17.99 og i tillegg nå skal bli / har blitt sluppet i resten av Europa (?). Blir irritert .......

Men: Det er tilgjengelig på play.com til £17.99 til dere som er interessert.

Endret av Simen
Lenke til kommentar

Jeg fikk det tilsendt fra play.com her om dagen, men har ikke rukket å teste det. Latterlig teit at jeg endte opp med å betale £27.99 med de selvfølgelige momstillegg og fortollingsgebyrer når prisen like etter ble senket til £17.99 og i tillegg nå skal bli / har blitt sluppet i resten av Europa (?). Blir irritert .......

Men: Det er tilgjengelig på play.com til £17.99 til dere som er interessert.

takk for tipset ! - bestilt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...