Gå til innhold

ArmA2 klan søker nye medlemmer

Anbefalte innlegg

NoPryl of Norway (ikke spør, vi veit heller ikke hva NoPryl betyr) ønsker flere medlemmer.

Vi er en gjeng med relativt voksne folk, som har vært samlet om Bohemia Interactive sine mil-sim spill siden 2001. Opp igjennom åra har vi spilt Operation Flashpoint, Armed Assault, og nå går vi altså over på Armed Assault 2.

Vi har to egne, dedikerte spillservere og én TS-server, alle montert på en relativt romslig linje.

Disse spiller vi på, over nettet, hver torsdag fra kl. 21.

Normalt sett gjennomfører vi 4-6 LAN-samlinger i året, hvor vi spiller en blanding av coop- og pvp-missions en hel søndag. Disse (alkoholfrie) samlingene skjer i Oslo-området, men dette hindrer oss ikke i å ha medlemmer både fra Nord-Norge og det store utland. Med de ukentlige "treningene", treffer vi disse jevnlig også, tross alt.

I tillegg har vi fått tradisjon for å samles en langhelg i løpet av sommeren (med PCer, selvfølgelig), hvor voksenbrus gjerne inntas. Disse turene har derfor en nedre aldersgrense på 18 år, ellers har vi strengt tatt ikke noen aldersgrense i klanen.

Vi er ikke blodseriøse, men spiller mest for å ha det moro. I denne sammenheng er moro ikke det samme som å være totalt useriøse heller. Vi prøver å finne en grei balanse.

For de mer hard-core gutta (og jentene?) har vi opprettet en sub-gruppe, som forsøker å spille litt mer strategisk "korrekt". Selv om dette kanskje fungerer med vekslende hell, er det veldig morsomt for dem som ønsker litt mere innlevelse, og som har tid til litt ekstra innsats.

Alle som synes noe av dette høres interessant ut, er hjertelig velkomne inn på forumet vårt: http://www.nopryl.com

--

Leftie

NoPryl generalissimo

PS: Humoren på forumet vårt må jeg bare unnskylde på det sterkeste, men overlever du den, er du kvalifisert for deltakelse. Forstår du humoren, er du nesten overkvalifisert ;)

[Edit: Moderator, vennligst flytt tråden til rekrutteringsforumet. Beklager feilen :whistle: ]

Endret av Leftie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderer dette sterkt. Er skjitgøy å sammabeide med andre. Vis noobies får litt starthjelp innad i klanen så er jeg solgt :love:

Vi husker alle hvor ille det var å være noob med denne spillserien, så der skal vi nok hjelpe deg gladelig :)

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke begynne noen rant, men OFP og ArmA serien omtales som "mil-sim" av en grunn.

Det er mye mere slow-paced og simulator-prega enn BF2 og tilsvarende FPS spill.

Når det er sagt, så kommer selvsagt skills fra FPS spill godt med, og alle som ønsker å prøve seg på ArmA2 er hjertelig velkommen.

Lenke til kommentar

Godt å høre, Cerandin :)

Og ja, vi titter med et halvt øye på OFP2 også.

Hittil har vi ikke sett noen indikasjoner på at det vil bli noe annet enn et relativt "standard" FPS spill, men dersom det skulle vise seg å være veldig bra, kan det alltids tenkes at vi dedikerer den ene av de to gameserverne våre til å kjøre det.

Lenke til kommentar
Minner om at det er et klanforum her :)

Som jeg allerede har kommentert i første post, ønsker jeg at en moderator flytter over tråden dit, og beklager tabben min.

Ellers fint at du passer på ;)

Au, kjempetabbe av meg... Tilgi glippen. Foreslår at du enten sender PM til en moderator eller rapporterer førstepost om du vil ha den flyttet, om du enda ikke har gjort det.

Lenke til kommentar
Er dere mange som spiller til vanlig?

På torsdagene varierer vi mellom 6 og 14 stykker.

På samlingene ligger vi jevnt rundt 10-14.

Totalt antall medlemmer ligger en god del høyere, men det er alltid noen som ikke har anledning til å delta.

Nå i sommermånedene må det nok påregnes noe lavere aktivitet enn vanlig, men forumet er vi ihvertfall ganske ivrige på uansett.

Au, kjempetabbe av meg... Tilgi glippen. Foreslår at du enten sender PM til en moderator eller rapporterer førstepost om du vil ha den flyttet, om du enda ikke har gjort det.

Ikke noe problem :)

Takk for tipset om rapportering, det hadde jeg ikke tenkt på.

Det er nå gjort.

Lenke til kommentar

Åh, skjønner.

Nei, vi forsøkte å ha et underforum hvor man kunne skrive meldinger uten å være registrert, men det gav oss bare masse spam, så vi måtte kutte det ut.

For øvrig har vi ingen opptakskrav eller noe slikt.

Det eneste vi ønsker, er hyggelige folk å spille med ;)

Lenke til kommentar

HVA!

Leftie hva har du gjort.

Nå som vi hadde det så bra helt aleine og uten alt det maset.

Vi som er 1337 og som har über skillz, skal håndtere n00bs...

Akkurat som om vi er hjelpsomme og slikt. Å nei du...

:innocent:

Neida

Siden ArmA2 er såpass nytt, så regner vi ALLE som n00bs.

Vi får lære litt av hverandre fremover.

NoPryl vil nok ikke være så aktive i juli, hvis ikke dere gjør det veldig aktivt da.

Det vil ikke bli så mange muligheter for addons til å begynne med, men det vil nok endre seg etterhvert som vi får begge serverene over på ArmA2.

Sidene serveren har passord, så er det for å holde de værste "opplevelseødeleggerene" ute.

Vi har aldri vært mye plaget med slikt, men det kan jo fort skje.

Håper så mange som mulig kan komme og jeg vil med en gang beklage den dårlige lyden på mikrofonen min, men det er fordi det er øl boks i mellom munnen og mikrofonen min...Aner ikke helt hvordan jeg skal få fjernet den

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...