Elin Wiesener Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Hvem har vel ikke levert inn en mobil til service for å få høre at den ikke dekkes av garanti eller reklamasjon. Dermed går regninga til deg - og her er hva du må betale. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Elkjøp Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Dette er feil! Jeg er ansatt pÃ¥ Elkjøp, og vi bruker Deltaservice for vÃ¥re mobilservicer. Infocare blir brukt til PCer o.l Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Anovo reparer ikke mobiltelefoner lenger ser ut som noen ikke har gjort skikkelig jobb her. Lenke til kommentar
Elin Wiesener Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Anovo reparer ikke mobiltelefoner lenger ser ut som noen ikke har gjort skikkelig jobb her. Hei og takk for nyttige innspill. Jeg forholdt meg til den informasjonen jeg fikk hos kunderservice hos de ulike butikkkjedene, så det er jo synd når de som sitter der ikke vet og oppgir feil informasjon. Nå har jeg imidlertid ringt rundt til flere for å dobbeltsjekke og får håpe at jeg denne gangen har fått riktig informasjon. Mvh Elin Wiesener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg