~ David ~ Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Når jeg logger på profilen min på xbox.com, får jeg stadig vekk beskjed om at tjenesten ikke er tilgjengelig, mens av og til kommer den opp slik den skal. Flere som opplever dette? Det begynte å skje etter den siste oppdateringen 16. juni, da LIVE var nede i et døgn.. EDIT: Kan legge til at mygamercard.net også sliter med sine tjenester, se link 'Norwegian GS Leaderboard' i signaturen min.. Dette er jo knyttet opp mot xbox.com, kanskje en sammenheng her? Endret 24. juni 2009 av This is David Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hos meg har den fungert slik den pleier siden 16. juni. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Har opplevd problemer med mygamercard.net her også. Bruker ikke xbox.com så veldig mye så har ikke opplevd noe spesielt der. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Testet nå i IE8 (Bruker Opera 9.64 til vanlig), der kom den opp som normalt. Testet derfor med både Mask as Internet Explorer og Identify as Internet Explorer i Opera under Tools -> Quick Prefs -> Edit site prefs -> Network. Ingen av disse fungerte, kan det være noen endringer de har gjort som gjør at det rett og slett ikke fungerer i Opera? Hadde vel ikke vært ulikt Microsoft.. Fint om noen andre med Opera vil teste dette.. Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Opera 9.64, og jeg merker ingen problemer. Har heller aldri hatt noe problemer med siden tidligere. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Firefox 3.5, ingen problemer. Litt treg til tider, men det kan være fordi jeg kveler linja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er det mulig å kvele en 25/25 mbit linje? :o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Åjada. Stream litt HD, la Xboxen laste ned trailere og torrent litt i bakgrunnen, så går det helt fint. Streamer i 4970Kbps når intet annet er igang. B) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Åjada. Stream litt HD, la Xboxen laste ned trailere og torrent litt i bakgrunnen, så går det helt fint. Streamer i 4970Kbps når intet annet er igang. B) Du som betaler regningen for den linja? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hehe, er nok ikke det. Men med en radioserver i husstanden må vi ha kapasitet nok til å alltid ha litt til overs. Men nå er det nok off-topic. Noen som har noen underlige erfaringer med Xbox.com i det siste? :-) Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Testet hjemmefra nå, fungerer utmerket. Hmm.. Prøver igjen på jobben i morra, så får vi se. Takk for svar likevel EDIT: Kl 20:55 - Nå er den utilgjengelig igjen.. EDIT: Kl 07:37 - Nå er den oppe på jobben. Endret 25. juni 2009 av This is David Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 For helvete, nå funket den på jobben for en halv time siden, nå er den plutselig utilgjengelig igjen (fortsatt på jobben). Ringer support jeg, må være noe hos meg siden ingen andre opplever dette. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Samma gjelder for meg, tregt både på menynavigering og xbox.com Og når man bruker "homeknappen" så kan det gå opptil 10 sek før jeg får den fram, litt for tregt... Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Xbox.com har vært tregt hos meg i det siste også. Tar tid å logge seg på, og enkelte menyer Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Samme her. Xbox.com bruker en god stund på å åpne seg, men har ikke vært helt utilgjengelig. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Grunnen til at siden er treg å laste er vel alle Flash-duppedittene som skal kjøres. Prøvde å slette alle cookies, all historikk og annen drit i Opera nå, da kom den opp etterpå. Får se om den holder seg mer stabilt nå, håper ikke den surrer det til mer.. EDIT: Har vært stabil så langt hvertfall, håper ikke jeg jinxer meg selv ved å si det.. Endret 26. juni 2009 av This is David Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå